Accepterad Chris.Will | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Chris.Will

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/1O91O9/

Ditt Hex-ID: 1100001138d9c9e (Hex)

Vad är din discord tagg? 69savage#2456

Vem var det som bannade dig? ~reapt_

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: rdm ~reapt_. Återstår: 4 dagar 23 timmar 55 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att det blev ett litet missförstånd och att jag trots allt slog sista slaget.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Grabben springer efter en kille och golvar honom efter att själv blivit nockad och jag kommer in bakifrån för att skydda min kompis i detta fall.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror att det blev som såhär att staff helt enkelt missuppfattade hela situationen och förstår själv att det kan ha sett lite dumt ut. Scenariot började med att jag som satt i min bil plötsligt blev medvetet påkörd av en killes bil (eller snarare att han skrapade i min bil från sidan) så som jag uppfattade det i alla fall efter att jag snackat lite skit om hans bil efter att han förlorat ett race. Så blev därför lite arg på honom och sa det till honom samt gick ut och sparkade en gång på hans bil för att visa min ilska och markera lite. Men sedan var det inte mer med det och jag hoppade in i min bil igen. Sedan från min bil ser jag hur killen direkt hamnar i ett bråk med några andra som stört sig på honom mycket efter det han gjorde mot min bil. Och jag som har lite ansvaret för detta bråk går ut för att hjälpa till eller helt enkelt ta sida. Men killen blir nockad och ligger metvetslöst på marken. Så jag tänker vid denna punkt att fighten helt enkelt var över och börjar röra mig mot mitt fordon men möts plötsligt av blicken att killen som sagt vaknar till och börjar jaga en av killarna som var på min sida och golvar honom. Jag som känner lite ansvar här vill så klart skydda min kompis i detta fall och går fram och slår honom en gång bakifrån. Uppenbarligen hade killen lågt hp och dog direkt. Vill också tillägga att denna fight utspelade sig med omkring 7 personer och mycket hände på samma gång.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad en tidigare gång för rdm efter att en kille försökt sno min bil och jag döda honom. Förstod direkt att jag gått till överdrift och tog mina då 2 dagars ban utan att ens försöka överklaga. Jag tog mig därför lärdom från denna tidigare gången och förstod att det krävs ett riktigt scenario med en logisk förklaring för att det ska sluta på detta sett. Och jag tycker faktiskt att detta scenario var tillräckligt alvarligt(menar på det som jag överklagar nu). Det var trots allt ett stort gatuslagsmål.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade såklart kunnat vara lite mer passiv vilket jag insett kanske skulle varit en bättre ide och på så sätt undvikit slagsmålet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag förstår att det antagligen är en bättre ide att spela lite mer passiv under liknande situationer och förstår såklart att situationen kan se helt annorlunda ut från en moderators perspektiv. Vill helt enkelt komma till slutsatsen att jag tror detta blev ett stort missförstånd och ska verkligen tänka på att inte försöka undvika att hamna i situationer som kan misstolkas eller leda till en overklig följd. Ska helt enkelt försöka spela lite mer passiv i pressade situationer.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka