Nekad Chrippaz | Medlem ansökning (Micke), [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Chrippaz

Icke Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198256504282/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? Chrippaz#6969

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juli 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Chrippa Gustafsson och är i sina bästa dagar. Den 27:e juni har Chrippa sin födelsedag och är i nuläget inne på sin 33:e födelsedag. Chrippa föddes i centrala Göteborg där han spenderade sina 18 första år i livet. Chrippa växte upp tillsammans med tre bröder som inte varit några vidare hjälpande syskon och vardera syskon har klarat sig mycket på egen hand. Båda föräldrarna har alltid vara där för alla syskon däremot och Chrippa såg särskilt upp till sin far. Hans far hade ett stort bilintresse och stod som ägare på 8 olika fordon under tiden Chrippa bodde hemma. Renoveringsprojekt, moderna sportbilar och olika typer av off-road fordon hade han och hade därmed ett väldigt brett bilintresse. Hans far sålde och köpte bilar och drog in mängder av pengar. Pengarna var inget som roade varken Chrippa eller hans far. Däremot hade hans far en väldigt stor dröm om att en dag få öppna sin helt egna bilfirma, en dröm som han dessvärre aldrig fick uppfylla. Vid Chrippas 18:e födelsedag när han äntligen tagit sitt körkort så avlider hans far av en svår obotlig sjukdom. Detta knäckte Chrippa totalt och väldigt mörka tankar strömmade i Chrippas hjärna. Efter ett tufft år som 18 åring kommer Chrippa på banan igen och väljer att påbörja drömmen som hans far en gång haft. Chrippa går klart sina tre år på gymnasiet där han pluggade ekonomi. Han fick lära sig väldigt mycket om marknadsföring och företagande som har en stor hjälp i hans uppbyggnad av en helt egen bilfirma. Med ett uppmätt IQ på ungefär 170 och erfarenheter av bilar och servicebranschen började Chrippa fila på sina planer inför öppningen av en egen bilfirma. Utöver hans stora bil intresse och planer på att antingen starta upp eller driva en egen bilfirman så är Chrippa en väldigt omtänksam och jordnära person. Han bryr sig om personerna i hans omgivning och ser alltid till att ställa upp om någon behöver hjälp. Social är även en egenskap som stämmer bra in på Chrippa och han älskar att omge sig med andra personer därav drömmer han om att få jobba med andra personer på en bilfirma.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive av anledningen att jag vill ta nästa steg med mitt rollspel på servern. Jag vill visa mitt stora intresse till servern och tillsammans med alla andra underbara människor utveckla rp nivån. Med mer möjligheter som medlem kommer jag att kunna utveckla rp nivån på flera plan och jag vill ge andra samtidigt som jag ger mig själv en så bra spelupplevelse som möjligt. Efter många timmar spenderade på unive och tidigare medlemskap här så vill jag nu igen söka att bli medlem. Jag känner till servern bra och vet vad som erbjuds därav tycker jag att det är klockrent att bli medlem här.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som intresserar mig är den högra rp nivån trots den stora spelarbasen. Grymt kul att se så många personer som dagligen spelar här samtidigt som de håller en väldigt hög rp nivå. Det ger verkligen en möjligheten att utveckla sin rp genom att träffa och spela med flera olika människor. En väl strukturerad och driven server gör även att jag öppnar ögonen för Unive.

Hur hittade du Unive? Har spelat här ett bra tag men blev som sagt av med mitt medlemskap i någon sorts "rensning", men från första början hittade jag servern från fivem sökmenyn.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Min vision med mitt rollspel är att tillföra en sjukt hög nivå av nytänkande och bra rp. Väl planerade scenarion, nytänkande idéer och bra strukturerad rp är mitt mål med mitt rollspel. Jag vill alltid försöka bidra med en så bra spelupplevelse som möjligt till de personerna i min omgivning.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive är att ha en väldigt rolig tid med nya vänner, bra rollspel och att kunna utvecklas som person.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, för tillfället spelar jag bara på Unive
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top