Accepterad Chrippa9019 | Medlem ansökning [Toesniffer68]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Chrippa9019

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? chrippa

Vad är ditt födelsedatum? 15 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter chrippa. Chrippa som liten hade en tuff uppväxt och hade i skolan så började han hänga med fel folk och när han blev 15 började han med kriminalitet. Chrippa började sälja droger och vapen. En dag så gick chrippa med i ett gäng och då fick han som jobb att sälja vapen. Ett tag senare så skulle chrippa sälja vapen och blev tagen av polisen. Chrippa åkte in på förhör och då sa han va sina medlemmar heter och dem fick reda på de senare så han åkte utomlands när han kom ut. Han kom tillbaks senare och nu behöver han gå runt med vapen för att kunna skydda sig själv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med social rp. Jag vill ha de kul på servern för att jag tycker de kul med bra rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De innebär att de ska vara roligt för båda parterna. T.ex om man gör ett bank rån så har man en helikopter och dem har bilar. De blir ju rätt tråkigt för att de är så kort scenario.

Hur hittade du Unive? Har kompisar som spelar på servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka