Accepterad Chrille_123 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Chrille_123

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198133062426/

Ditt Hex-ID: 11000010a4cab1a

Vad är din discord tagg? chrille#0366

Vem var det som bannade dig? Philip 320

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: bannad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag satt i en grupp med mina polare och snacka och hade det chill så la min ena polare till philip i en grupp och jag visste ej i huvudtaget att han skulle göra det för jag hade precis köpt upp gäng 2 dgr tidigare och varför skulle jag vilja va med på något sånt att dra in philip i grupper för det är bara dumt och störande för philip.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt i gruppen med mina polare och snackade då drog ju min ena polare in philip en grupp och 2 min senare blev jag bannad .

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså jag vet inte rikigt men jag tycker att jag gjorde inget fel där för jag visste inget om att han skulle lägga till philip i en grupp men jag kan förstå philip att han banna mig för han blir pm och sånt varje dag och förstår att det är jobbigt för han.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad 1 gång förr från dc det var otrevlig i support men jag tog lärdom av den bannen och har aldrig varit otrevlig mer i support.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? asså jag vet inte rikigt för jag visste inget om att han hade philip på dc och att han skulle lägga t han i gruppen jag vet ej vad jag skulle göra annorlunda

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag ej ska snacka i grupper med han för om han lägger till han i en grupp igen för jag vill inte ha dc ban igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka