Nekad Chrille_123 | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Chrille_123

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? christoffer

Vad heter du på discord? chrille#0366

Ange ditt födelsedatum 22 Mars 2023

Beskriv din dagliga aktivitet. går i skolan äter sover spelar

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har slutat kommit tbx sånt men sammanlagt mer än 8 månader.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) totalt har jag 29 bans men vet ej hur jag skickar en bild här men dom senaste bansen var typ i somras men den förra bannen jag hade det för för typ 2 månader sedan.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska hålla koll på t.ex om någon spownar död på torget då kan man vara där och hjälpa till och ressa dom som spowna död så kan dom andra staffsen göra dom vikttigare grejerna och om t,ex en bil har blivit sönder buggad så kan man som sv dv den om den är buggad. Och t.ex om jag som sv är på piren och så är det folk som lallar sönder eller gör någon regelbrott så bannar jag personen eller kickar om det är inte allvarligt och då gör jag /svban id eller /kick

Varför vill du bli servervakt på servern? För jag har aldrig varit staff eller sv här eller något sånt och jag vill testa på det och har många vänner som är sv och jag vill testa på det och kolla hur det är som sv för det verkar väldigt roligt att vara det. och jag vill hjälpa till på servern att skicka dom som lallar eller gör regelbrott då vill jag finnas där och hjälpa till.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption som sv är t.ex som att om jag har en polare som gör regelbrott och jag tänker ej skicka min polare bara för jag känner han det är korruption. för jag ska skicka alla som gör regelbrott det spelar ingen roll om jag känner personen eller inte. det ska vara lika för alla. och abuse är att om jag t.ex dör i ett skottscenario och jag bestämmer mig för att ressa mig själv det är abuse jag abusar mina perms eller att jag skickar någon utan anledning då abusar jag mina perms.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka