Nekad Cholle | Medlem ansökning (kapten)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cholle

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Colin Andersson

Vad är ditt discord namn? Cholle#8196

Vad är ditt födelsedatum? 2 September 2008

Berätta om din karaktär. Erik Eklund är en man född 1986, Han är 36 men fyller 37 år 2023. Han gillar att hjälpa folk så han kom till Unive Staden för att bli medlem av Unive's Sjukvård. Sen om han märker något annat han vill testa så kanske han gör det, Han gillar att ha kul med vänner. Han älskar bilar och motorcyklar, Han kör ofta runt i bilar bara för att ha kul. Han hjälper folk och ser han någon hungrig eller törstig så kan han alltid bjuda på lite mat eller dricka. Hans mål i Unive Staden är att ha ett par superbilar, Några sport Bilar, Lyx Suv, Som Kanske en Bentley Bentayga Supersport. Och att ha kul.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra genom hur aktiv jag kan vara, Jag kommer även bidra med min erfarenhet inom sjukvård om jag får jobb inom sjukvården, Annars kan jag bidra med min erfarenhet inom Polisen om jag får jobb på polisen. Jag kan även bidra med hur mycket jag kommer hjälpa folk runt staden.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om man t.ex. är kriminell och man rånar en bank och polisen kommer, Så kanske man vet att man kan vinna genom att göra vissa saker, Men för rollspelets skull så kan man göra något så polisen vinner istället för att den andra sidan ska få mer rollspel.

Hur hittade du Unive? jag har kört på unive på andra konton innan jag köpte denna datan, Och första gången jag hittade Unive så var det igenom youtubern Cosmo_BT. Och genom tiktok.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka