Nekad cho | Ban överklagan (slajf)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cho

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199096359895/

Ditt Hex-ID: 11000014366ff0d

Vad är din discord tagg? lio#5179

Vem var det som bannade dig? JonneE

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Spawnmenu abuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var lat och inte ringde bilmekaniker för att de ska komma och fixa min bil så jag gjorde spawnmenu för att spawna gänghuset och hämta en ny bil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. . Jag skulle dra och träffa någon som heter Mia Thandall då på vägen jag och en annan grabb krockade in i varandra efter vi frågade varandra hur vi mådde så åkte jag lite iväg och då dog min bil och jag gjorde spawnmenu för att spawna gänghuset för att hämta en ny bil. Grabben erbjöd 20 tusen till mig för att jag skulle fixa bilen men jag tackade nej till det, jag sa att han skulle behålla det och fixa sin egen bil.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1. Joinade en slagsmål på piren.
2. Råkade säga swisha när jag rånade en grabb.
3. Tog en grabb i th för att snacka med han anledningen till att jag ville snacka med honom var att han och hans vän var kaxiga mot mig och mina vänner så vi tog en av de för att snacka med de och de vägrade lyssna på oss.
4. En staff råkade banna mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ringt bilmekaniker.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att aldrig mer göra spawnmenu efter något som har hänt för att jag är för lat eller något annat typ abuse.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka