chizoba69 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

chizoba69

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: chizoba69

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Centrala Bilfirman

Vad heter du IRL? Calle

Hur gammal är du? 16

Hur många timmar har du på Fivem? 80

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För av alla white listade jobb jag haft har bilfirman vart det roligaste att jobba på då jag har ett stort intresse för bilar och gillar att hjälpa folk med att välja ut sina bilar och är jobbet jag har mest erfarenhet och kunskap med vill även hjälpa firman dra in mer pengar och ha lojala anställda som jag kommer hålla god koll på är även väldigt aktiv på discord så om nån har frågor är jag snabb på att svara och jag har jobbat på bilfirman i ungefär 1 vecka nu. Jag vill även rätta upp situationen vi har på bil firman vi har massa anstälda me bara 4 aktiva och det är nån som köper in massa dyra bilar utan att sälja dom så vi förlorar massor av pengar men ingen som kan göra nåt åt det jag vill inte se bilfirman i detta skick

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? som sagt gillar jag att hjälpa folk med att välja ut sina bilar vilket är en stor del av jobbet då dom flesta inte vet vad de ska köpa utan går mer på budget jag tycker även jag är en väldigt bra och övertygande försäljare är även väldigt erfaren med systemet man säljer bilarna och vet vad jag gör och jag är även väldigt aktiv på bilfirman

Berskiv din karaktär? min karaktär heter jonas och har ett stort intresse inom bilar han har jobbat som ambulance chafför och en del på vianor tills han slutade upp på bilfirman jonas gillar att kollektera bilar jonas försöker komma iväg ifrån sitt kriminälla liv han hade innan han började tjäna pengar det rätta/lagliga sättet han är på god väg mot ett bättre liv med sin fru och sin son på fritiden gillar jonas att spela musik han har till och med ett band med två av sina kompisar är känd som grabben med gröna dreads pågrund av mitt ut stickande hår

Hur ofta kommer du vara inne? jag är väldigt aktiv på servern och på de senaste dagarna har jag varit inne på servern varje dag i flera timmar med är även inne sent på kvällarna och inte bara på dagen

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? självklart men det hade inte varit lika roligt och jag tror inte jag hade spelat på servern lika mycket eller varit lika aktiv på jobbet

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej multistaden är den enda servern för mig

Har du läst våra Regler? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka