Inaktuell Chiquita | Medlem ansökning [L1nky]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Chiquita

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199072259882/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sandi

Vad är ditt discord namn? Chiquita #9999

Vad är ditt födelsedatum? 22 Maj 2021

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sandi Hamzic och jobbar för sin farsas massiva företag en dag så gick han gick bort och då Stog Sandi där själv och va tvungen att ta över farsans massiva företag och försöker få igång allting igen. Samtidigt så har vi en förödare som försöker ta över mitt företag och därav försöker jag bygga ihop mitt företag med arbetare så vi kan bli den största företaget i stan som förr i tiden när farsan hade företaget. Min karaktär gillar att jobba och kan jobba övertid bara för att farsan ska bli lycklig där uppe!! Min karaktär gillar sina vänner och har en flickvän som han älskar mer än någon annat. När företaget va på väg ner så va flickvännen vid sidan och pushade mig så jag fick krafter och kunde därav fixa ihop företaget igen

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är sjukt bra på att göra scenarion som är bra och roliga och jag kommer vara en stor del av Unive Roleplay då jag har spelat här tidigare och jag gillar verkligen denna servern. Då de finns många lalliga server där ute men denna servern gillar jag mycket

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har spelat här förut och jag tycker att jag passar in samt att jag har sjukt många vänner som spelar här och om jag blir godkänd så kommer vi göra så oroligt många scenarion med olika folk. Som typ bröllop fester kurdiska danser och mycket mera

Hur hittade du Unive? Via FiveM listan

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kanske ta över er företag och börja ifrån 0 och bygga mig upp och skaffa vänner IG och bara umgås och ha de roligt göra många roliga scenarion med folk

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag skullle vilja uppnå att kanske bli staff eller support närmaresagt och kunna hjälpa till med whitelist ansökningarna och försöka bygga unive mera och mera

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej. Därav försöker jag ansöka hit

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka