Nekad ChipsRP34 | Beslut Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ChipsRP34

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
0
Ditt discord namn: chipsen34/ Chipstutten123

Ditt Hex-ID: steam:11000013f1e23fe

Vad för typ av beslut gäller det? Detta gäller Doxxing, och straffet jag fick var indragen krim samt medlem och permanent avstängning.

Vem/vilka tog beslutet? Den drabbade individen skickade in bevis på doxxing och sedan bad en staff komma support men var inte vid datorn eller mobilen då så kunde inte hoppa, men pratade eventuellt med staffen i support.

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag skrev information om en människa i gäng chatten och i pm, det var ett väldigt dumt beslut och själv visste jag inte att det var så seriöst.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker att det jag gjorde var fel, men man lär sig från sina misstag. Jag tog både hans namn och bild på honom från tiktok och det är ju för alla att se då? Ifall han själv lägger upp en bild på honom samt hans för och efternamn på tiktok kan ju vem som helst se det, däremot kan jag ju fatta att inte han ville att jag skulle skicka det i chatten dock.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Har själv inget bevis eftersom staffen inte fick eller inte ville skicka det.

Tillbaka