Nekad ChipsRP34 | Ban Överklagan | [Argon]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ChipsRP34

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199019205630/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? gnaget_1891

Vem var det som bannade dig? tjautjauv2

Bild på banmeddelande: ban bild.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sköt en individ bakom marja lisas med en glock-19

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev tpad av en som jobbar på marja lisas, det kommer sig att det finns en person som heter exakt likadant som mig (Ove Sundberg) jag blev förbannad eftersom jag körde bil. Jag bad honom byta namn ingame men då började han kaxa osv. Efter det så kommer det en grabb och säger "vad vill du" och jag var redan sur innan detta hände. Då är det klart att jag börjar tjafsa tillbaka då jag ber honom komma bakom marjas men han lyssnar inte då. Då går jag till han andra Ove och ber honom igen att byta för annars blir det problem. Då säger han ifrån på ett fult sätt, asså då tappade jag det. Jag går in igen och så kommer den inkompetenta grabben och frågar vad problemet är och vad jag vill honom. Då säger jag återigen att han ska komma bakom marjas, då gör han det och då så är det en personal i en bil och en främling som står och kollar på mig jag skjuter honom i kroppen och springer medans en bil kör emot mig jätte nära och följer efter mig tills jag blev bannad såklart. Men vill bara specifiera att han jag siktade emot fortsatt slå mig medan jag riktade och sa "ooo en pistol vad rädd jag blir" vilket jag dessutom är väldigt fearrp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker lite 50/50 eftersom det jag gjorde var definetivt fel men jag spenderar mina dagar på att spela unive, då jag inte har någon att spela med, jag är inte en problemspelare eller vad man ska kalla det för detta har jag aldrig gjort heller, jag önskade själv att jag kunde hantera mig själv och hålla tillbaka mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit pbannad och tar verkligen lärdom eftersom det är jätte krångligt att ta tillbaka alla roller och behörigheter osv, jag skulle aldrig svikt denna server på något sätt alls.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade som sagt kunnat hållt tillbaka mig själv och gjort bättre från mig. Men jag var ju tvungen att eskalera scenariot såklart så jag fick ju stå mitt kast helt enkelt. Men jag försöker visa vem jag är som person och göra bra ifrån mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att försöka hålla mitt temperament och verkligen haft en utförlig rp och kanske prata istället för att använda onödig våld.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Positivt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka