Nekad chips6.9 | Ban Överklagan [Tacki]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

chips6.9

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198996523437/

Ditt Hex-ID: 11000013dc409ad

Vad är din discord tagg? w124__52838

Vem var det som bannade dig? Tacki

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-03-17 160724.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag ska lära mig att inte göra om det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En kompis låg medvetslös i en busskur och då kom det en snubbe och började sparka honom. Jag tog fram en taurus så han skulle sluta. sen bar jag min kompis till sjukhuset. efter det åkte jag iväg och stängde av spelet. Dagen efter skulle jag gå in igen och då stog det att jag var bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag hade ju en anledning att rikta pistolen eftersom att jag ville försvara min kompis.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Detta är min första ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det hade jag kunnat göra men jag blev ganska hetsad så jag gjorde det som gick snabbast. Jag hade kunnat visa att jag hade pistolen utan att rikta den

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka