Chips2 | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Chips2

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198308638809

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? SadHaloCat#1835

Vad är ditt födelsedatum? 22 April 2006

Berätta om din karaktär. Jag heter Göran Andersson och jag är 26 år gammal. Jag växte upp med min bror och min pappa. Min mamma var inte lika närvarande i min uppväxt då hon jobbade i vården så när hon inte jobbade så sov hon. Vi bodde på en gård ute i en liten by och min pappa hade en bilverkstad på gården där han lagade, servade och trimmade bilar. Jag och min bror spenderade all vår lediga tid med pappa i verkstaden och detta har ju självklart hållit i sig till idag, så idag så drömmer jag om en verkstad och ett stort garage med många bilar samt att skaffa familj så jag kan vara den som min pappa var, det vill säga skruva på bilar med mina barn. Jag som person är rätt snäll så länge man inte beter sig som en karen mot mig för då kan man få sig en snyting. JAg har bra egenskaper när det kommer till bilar men inte jättemycket annat.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem eftersom jag insett hur seriös, bra och rolig RP det är på servern. Jag själv vill också bidra med en väldigt aktiv karaktär, roliga scenarion och kanske event. Jag kommer även kunna utveckla min karaktär som medlem då jag kanske kommer kunna jobba med bilar så att Göran blir komplett. Jag vill helt enkelt sprida glädje och få alla andra som RPar att ha en så bra tid som möjligt på servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det verkar som en seriös server med bra spelare och bra RP så jag absolut bara måste ge servern en chans efter allt bra jag hört om den

Hur hittade du Unive? En vän tipsade om servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill sprida så mycket glädje som möjligt och ge alla spelare en så bra tid som möjligt så att de stannar på servern och kanske tipsar om servern till sina vänner vilket leder till fler spelare och mer aktivitet på servern med mer RP.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att jobba som chef på vianor och att ha en bra inkomst så jag enkelt kan försörja mig. Jag vill även utveckla mitt eget rollspel till en ny, ännu bättre nivå samt så vill jag ha ett par olika bilar att pilla med så att min karaktär blir komplett.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka