Nekad Chipo | Medlem ansökning (Kerstin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Chipo

Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
-1
Vad är ditt namn i verkligheten? Denis

Vad är ditt discord namn? chipo01

Vad är ditt födelsedatum? 12 December 2000

Berätta om din karaktär. Alex Parker är inte bara en skicklig mekaniker, utan även en passionerad entusiast när det kommer till fordon. Uppvuxen i stadsmiljön har han från en tidig ålder älskat att meka med bilar och motorer. Genom åren har han förfinat sitt kunnande genom att arbeta på flera olika verkstäder, vilket har gett honom en bred erfarenhet och förmåga att hantera tekniska utmaningar med lätthet. Men Alex är inte bara en expert på att skruva och fixa. Han bär också på en stark äventyrsanda och en nyfikenhet som ständigt lockar honom att utforska nya platser och utmana sig själv. Hans öppna och vänliga natur gör honom till en enkel person att samarbeta med, och han trivs i team där han kan dela med sig av sitt kunnande och samtidigt lära sig av andra. Genom att anta rollen som Alex i Unive FiveM, en virtuell värld där möjligheterna är oändliga, strävar jag efter att inte bara uppleva spännande äventyr och utmaningar utan också att fortsätta att utveckla och fördjupa karaktären genom interaktioner med andra spelare. För Alex är spelet inte bara ett sätt att ha roligt utan också en plattform där han kan fortsätta att växa och utforska både teknik och sig själv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Absolut, mitt bidrag till serverns RP blir genom min karaktär Alex Parker, en erfaren mekaniker som kan hjälpa med fordonsreparationer och uppgraderingar. Alexs äventyrslystnad ger möjligheter till utforskning och intressanta interaktioner. Jag ser fram emot att delta i olika rollspelsaktiviteter och samarbeta med andra spelare för att skapa spännande berättelser och dynamik på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att vara villig att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du är öppen för att skapa en balanserad och intressant berättelse genom att tillåta att andra spelares karaktärer eller sidor av berättelsen får framgång eller vinst. Istället för att bara fokusera på att din egen karaktär alltid ska vara den som vinner eller lyckas, är du beredd att utforska olika möjligheter där andra spelares karaktärer också kan uppnå sina mål och vinna i olika situationer. Det skapar en mer dynamisk och realistisk spelvärld där olika karaktärer kan påverka berättelsen och utfallet på olika sätt. Detta bidrar till en mer intressant och engagerande rollspelsupplevelse för alla involverade

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes jag har läst, 1: RDM - Random Death Match - Döda någon utan anledning. 2. VDM - Vehicle Death Match - Du kör över någon med din bil för ingen anledning, Powergaming - Du spelar enbart för pengar och inte RP.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, har RPat innan i unive i 2 år eller mer så jag har väldigt mycket erfarenhet inom rollspel.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack!

Nekad.
Anledning:
Din text e 94% AI genererad, skriv om.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka