Nekad Chintifi | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Chintifi

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Chintifi

Vad är ditt födelsedatum? 23 September 2007

Berätta om din karaktär. Gio Latifi växte upp i en liten by, präglad av fattigdom och brist på resurser. Hans föräldrar hade flytt från krigets grymheter för att ge Gio en chans till ett bättre liv, men livet i det nya landet var långt ifrån enkelt. Trots deras hårda arbete och uppoffringar för att skapa en trygg miljö för Gio, kände han sig alltid utfryst och begränsad av ekonomiska svårigheter. som tonåring började Gio dras till de kriminella nätverken som frodades i det utsatta området. Hans längtan efter makt, respekt och framför allt ekonomisk stabilitet drev honom att utforska möjligheten att bli en del av den undre världen. Det var där han träffade människor som erbjöd honom en väg in i den kriminella miljön. Gio fann en sorts gemenskap och tillfällig lindring från sina ekonomiska bekymmer genom att bli involverad i olika olagliga verksamheter. Han lärde sig snabbt de hårda reglerna och riskerna i den världen, men för honom var det ett nödvändigt ont för att överleva och ge sina föräldrar en bättre tillvaro. Under tiden blev Gio djupt rotad i den kriminella världen och upptäckte att han var skicklig på att navigera genom dess farliga farvatten. Samtidigt ställdes han inför moraliska dilemman och svåra val när han tvingades konfrontera de konsekvenser som följde med hans val. Berättelsen om Gio Latifi är en resa genom komplexiteten av överlevnad, moral och personlig utveckling. Han måste avgöra om det är möjligt att hitta en bättre väg och bryta sig loss från de kriminella nätverken eller om han är fången av de val han gjort och de människor han har blivit involverad med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att ha en väldigt hög rp nivå ochbidra till det som servedrn tilåter att göra inom servern. Jag vill i princip bara ha en högrp nivåså att det kan hjälpa med servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man är i ett scenario där man förlorar men ändå har man utfört ett scenario med högt rp nivå så att scenariot blir snyggt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst de, som till exempel NLR,Powergaming, Copbait, Metagaming och fler.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har Rpat extremt länge och då har jag rpat inom det kriminella främst för att där har jag högst rp nivå.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag tror nog att jag har tömt ut mig helt.

Vidare till muntlig intervju. Du har 48h på dig att ta den. Lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka