Accepterad ChingPing | Medlem ansökning[Z77]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ChingPing

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad är ditt discord namn? Mama_Mumi#8845

Vad är ditt födelsedatum? 20 Januari 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jonas Ungersson och han är uppvuxen i Göteborg. Hans föreldrar är ifrån örebro, han gillade när han var yngre att leka polis. En dag när Jonas skulle gå och köpa en maka på mataffären för Jonas var hungrig, då kom en kille och frågade om Jonas ville ha skjuts till affären då svarade Jonas ja tack, sedan så frågade Jonas vart vi skulle och då svarade han att han skulle åka och hämta en sak sen när vi kom fram så vare vi vid en gränd mitt i ingenstans. Han klev ur bilen och gick iväg i några sekunder och Jonas satt kvar i bilen sen när han kom tillbacka så kom han i en grupp med andra personer och alla hade mask på sig, vissa hade pistol och kniv i handen och Jonas blev jätte orolig och väldigt rädd, en av killarna skrek hoppa ur bilen då gjorde Jonas de sen så knöt dom fast hans händer och tog allt Jonas hade på sig och när dom hade tagit allt Jonas hade på sig så sa en av dom vi släpper dig om du inte säger till någon om vad som har hänt sen så knöt dom los honom och sen sprang Jonas iväg och var rädd.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska bidra med seriös RP. Och uttföra bra scenarion och därmed spela för motpartens vinst i ett scenario. Jag har mer timmar på rp servrar och skulle säga att jag är väldigt seriös och gillar att spela utt mina karaktärer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska inte spela så att det är bara roligt för en själv. Utan också för andra som vill uttföra RP på servern.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar rekomenderade mig till servern.

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive
:unive:

Tillbaka