Accepterad chingchangbong1 | Ban Överklagan [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

chingchangbong1

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Chingchang0071736/

Ditt Hex-ID: steam:11000013f672a30

Vad är din discord tagg? crazyyyyy777

Vem var det som bannade dig? Emnez

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-04-30 105957.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dom valde att banna mig för att vi åkte upp och frågade en bil vem de va och vilka dem var med, Då säger personen Askar vilket är ett gäng vi har krig med. Innan detta har vi jagat en exakt likadan bil och det var därför vi valde att åka upp för att då fråga vilka de var och vilka de var med. På klippet denna grabben skickade in så hör man bara ingame ljudet vilket gör att de ser jätte dåligt ut på vår sida eftersom man inte hör att dem säger att de är med i askar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi åkte till grovestreet eftersom de va några i prio gruppen som skickade gps och då åkte vi självklart dit. Då ser vi att de är en lila bil vilket alltid har varit sånna bilar som skjutit mot oss och betet sig allmänt äckligt. Vi jagar sedan denna bil och sedan tappar bort den. När vi väl hittar den igen så står den stilla och vi väljer att åka fram och fråga vilka de är med och vad han hette. Då säger han att han är med i askar och då tänker jag att jag ska hoppa ut och rikta för att då kidnappa men då åker bara denna personen iväg och då avlossar jag några skott och dödar honom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ej felaktig ban eftersom vi kunde gjort sååååå mycket bättre av situationen och haft mycket bättre rp än vad vi hade.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev bannad för nån månad sen för att någon hade gett mig vapen medans jag var afk och var ej krim på den tiden så jag fick perma ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vi hade haft mycket bättre o social rp än vad vi hade men vi hade tröttnat på dessa personer för att dem hade åkt runt hela dagen och bara skjutit mot oss. Vissa har tillomed shoot on sightat oss. Kollar ni kartellen eller KNs chatt så kommer ni se flertal klipps på hur de beter sig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag måste förbättra min sociala rp vilket jag brukar ha egentligen men just i detta scenario så hade jag tröttnat helt eftersom dem betet sig så dåligt hela dagen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka