Accepterad Ching | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ching

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199096359895/

Ditt Hex-ID: 110000143b76bd7

Vad är din discord tagg? ching#5929

Vem var det som bannade dig? står ej dc ban

Hur lång tid var din ban? dc ban

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "you have been banned from this guild"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen aning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade medlem i dcn efter att jag hade lyckats överklaga min pban och hade gjort medlemskapansökan och den blev godkänd sen så valde jag att lägga ner med rp ett jag och foka lite på skolan så jag lämnade unive dcn och när jag vill tillbaks till servern så var jag bannad i dcn.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig för jag vet ej vad jag har gjort för jag överklagade min pban, och vet ej varför annars jag skulle va bannad från dcn

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet ej vad jag gjorde fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? vet ej vad jag gjorde för fel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka