Accepterad China4Life | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

China4Life

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: China4Life

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198202429670/

Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Vad är ditt discord namn? Chionius

Vad är ditt födelsedatum? 23 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Jag är kines och kom till Sverige som liten för att mina föräldrar dog i en bilolycka. Jag är 29 år gammal och gillar bilar och djurriket. Målet är att bli mekaniker så att jag kan göra bilar så säkra som möjligt för att undvika olyckor som den mina föräldrar råkade ut för. Annars är jag glad och vill bara ha skoj med grabbarna.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en rolig RP:are som vill hjälpa till att förbättra stämningen på servern. Jag vill hjälpa spelare om jag når mitt mål som mekaniker och försöka att fylla mitt jobb väl när jag är aktiv.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det är en rolig server med många möjligheter. Jag tror att servern har större potential än någon annan server jag spelat på.

Hur många timmar har du på FiveM? 362 timmar

Hur hittade du Multistaden? Mina vänner rekommenderade den till mig.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jag blev bannad i 3 dagar en gång men fick min överklagan godkänd då det inte var avsiktlig att göra något fel.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar inte på någon annan server just nu

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka