Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=1082707653&token=2HCA4Caz
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Chimpan
Vad är din discord tagg? 7054
Vem var det som bannade dig? Zensy
Hur lång tid var din ban? 20 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? vdm ban
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag körde över oskyldiga vilket är fel
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Någon sparka på min bil vilket gjorde att jag tänkte köra över han och i momentet körde jag även över andra
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag körde över folk vilket var fel och inte händer igen
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig varit bannad
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kört därifrån
Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte köra över folk
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Chimpan
Vad är din discord tagg? 7054
Vem var det som bannade dig? Zensy
Hur lång tid var din ban? 20 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? vdm ban
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag körde över oskyldiga vilket är fel
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Någon sparka på min bil vilket gjorde att jag tänkte köra över han och i momentet körde jag även över andra
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag körde över folk vilket var fel och inte händer igen
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig varit bannad
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kört därifrån
Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte köra över folk
Har du läst våra regler? Ja