Nekad Chillpill | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Chillpill

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198851797617/

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? Chillpill#7737

Vad är ditt födelsedatum? 21 September 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Simon Berg och han är en omtänksam person som bryr sig om allt men han kan bli arg om någon gör något som inte var planerat, han är inte kriminell men att sno en godis kan han lätt göra. Simon är ingen boss eller ledare han är helt enkelt en bra person.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill utveckla min förmåga för RP och för denna server. Jag tycker att det är en bra server med ett bra community och en bra server. Den kommer hjälpa mig att utveckla min RP.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag började spela på Unive för att det verkar från vad jag har sett vara Sveriges bästa RP server med bra staff och spelare. Den är välkommande och bra för folk som är nya till RP (som jag var när jag började). Den finns alltid folk att fråga i Discord. Överlag så fastnade mitt intresse för hur bra servern var uppbyggd och alla hårt jobbande staff som brinner för att göra servern så bra den kan bli.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den genom att jag har kompisar som kör på Unive och då frågade dem om jag ville börja spela och så förklarade dem Rp. Dem rekommenderade Unive för att dem tycker det är en bra server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att få bra kontakter och ha riktigt bra Scenarion samtidigt som man kan hålla sig i karaktär. För eller senare vill jag också skaffa ett RP jobb som är roligare och som tar till mer RP. Med ett RP jobb menar jag typ Polis eller Mekonomen.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive är att få många vänner och ha riktigt kul.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Just nu så spelar jag inte så mycket på andra serverar. Det finns en amerikansk med den är bara polis relaterad.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka