Accepterad chilla_mannen | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

chilla_mannen

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198844978467/

Ditt Hex-ID: steam:110000134bba523

Vad är din discord tagg? Chamis_snyggis

Vem var det som bannade dig? Jag minns tyvärr inte eftersom det var runt 3 år sedan, men jag tror att det kan ha varit philip320 eller någon med liknande namn. Jag blev bannad från Discorden och skickade in en unban-ansökan som blev godkänd, men jag fick aldrig min unban. Det kändes lite skumt, kanske glömdes det bort. (Bevis finns på min forumprofil

Bild på banmeddelande:
Skärmbild 2025-12-30 001610.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag gjorde misstag när jag var yngre. Jag tänkte inte alltid på rätt sätt och spelade mycket på “lall sätt”. Det gjorde att jag inte fick den bästa synen på RP och tillslut blev jag en av dem som lallade och blev bannad ett fler tals gånger. Jag känner dock att jag har mognat mycket sedan dess och vill gärna få en ny chans här på servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag minns tyvärr inte exakt eftersom det var så länge sedan (2023), och jag har varit inne på flera olika servrar sedan dess. Det enda jag vet är att något jag gjorde bröt mot reglerna, men detaljerna har jag helt enkelt glömt bort med tiden.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet faktist inte då jag ej minns men man får ju alltid en ban för en anledning så anser inte att den är super fel för jag var omogen på den tiden,

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad här många gånger när jag har varit liten då jag var omogen och inte fattade vad riktig rp var, prova servern idag och möte skit trevliga personer och det är därför jag gärna vill börja spela här igen som jag gjorde för

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Eftersom jag inte minns exakt är det svårt att säga, men jag tror att jag borde ha tagit RP:n mer seriöst och lyssnat bättre på reglerna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. framför allt har jag blivit mycket mer mogen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja förstår helt

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka