Accepterad Chilla mannen | Medlem ansökning[Z77]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Chilla mannen

Icke Medlem
Meddelanden
91
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? Chilla mannen#0035

Vad är ditt födelsedatum? 7 Februari 2010

Berätta om din karaktär. Bill och är 22 år gammal fyller 23 i år. Han fyller 23 år den 7:e februari. Han är väldigt bil interiserad. Han vara bara 8 år gammal när hans föräldrar dog i en bil Krock när han var sen och hamnade på barnhem och hade en väldigt dålig uppväxt samt hans nya föräldrar kallade honom ful tjock och äcklig. De slog honom så hårt så att de behövde köra in honom in till akuten. De skyllde på att han hade ramlat med sin cykel och gjort illa sig men doktorn såg att det inte var ett sådant skrap sår och såg att det var grov misshandel så han ringde polisen och de grep hans föräldrar. Sen hamnade han på barnhem igen och blev adopterad. Hans nya föräldrar var väldigt snälla och älskade honom. Sen dog hans nya far i cancer när Bill var 15. Det slog hårt på Bill. Bill mådde så dåligt att han ville ta livet av sig. Några år hade gått och Bill blev 18 år gammal. Hans mor levde och var 51. Hon levde felfritt och lyckligt. Sen bröt någon in i huset och dödade Bills mor med 7 skott i magen och ett kniv hugg i halsen. Bill såg de två maskerade personerna och drog fram en pistol och riktade. Men de var snabbare, än Bill. Bill blev skjuten i armen och åkte in till sjukhus igen. Det tog honom 2 år tills att han kunde använda sin vänstra arm fel fritt igen. Sen nu när Bill blev 20 så flyttade han iväg och började resa igenom olika länder och städer. Nu är Bill 22 år gammal och bor i staden Unive . Han vill bli medborgare i denna stad för att den värkar bra, inte lika mycket kriminellt i denna stad. Bill vill gärna bli polis eller mekaniker. Eftersom att han älskar bilar och gillar att hjälpa folk. Om de skiter sig kanske han går den dåliga vägen och blir kriminell. Bill av lever just nu ett rätt bra liv i staden Unive samt det är många medborgare vakna i denna stad och många som hjälper till.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till roligare roleplay på Unive vilket kan leda till att det blir mer spelare (även fast det redan är Sveriges största FiveM server).

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vi säger såhär jag är polis i ett scenario och jag gör det lite enklare för rånarna så att det blir ett längre och roligare scenario för både kriminella och poliserna.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive via youtube och tiktok. Samt har min kompis ochså kört Og Unive

Godkänd efter muntlig intervju!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka