Inaktuell Chilla mannen | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Chilla mannen

Icke Medlem
Meddelanden
91
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad heter du på discord? Chillaamannen

Ange ditt födelsedatum 7 Februari 2010

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill bli medlemskaps ansvarig för att försöka få bort de lalliga icke medlemarna att kanske bli Medlemar. Vilket oftast betyder att de kommer börja spela på servern seriöst istället för att lalla och förstöra för alla andra. Jag har varit uppe sent på natten de senaste 2 dagarna och spelat och ifrån 01:00+ Så är det alltid icke medlemar på Piren som lallar vilket är väldigt tråkigt att de ska förstöra för andra som vill spela och ha roligt på servern.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska just välja mig eftersom att jag kan hjälpa till mycket både ingame och i discord att kolla på folks ansökningar och ta muntligt samt banna lallare. Jag är väldigt aktiv och kommer ta mycket Medlemskaps ansökningar ifall jag blir godkänd såklart :D

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad.
En medlemskaps ansvarig ska komma fram snäll och trevlig, ABSOLUT ingen kaxig attityd och komma fram snällt samt inte stressa upp personen som försöker ta muntligt. Ifall de lallar eller inte beter sig eller är kaxig kan de dra därifrån med en nekad ansökan.

En medlem ska ochså komma fram snällt och vara trevlig samt inte stressa samt hålla på att skrika eller något annat.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja påvärka betydelsen med att vara medlem på Unive att kunna rpa med roliga Whitelist jobb som t.ex. Polis, Mekonom osv. Jag vill absolut inte att folk ska kunna se medlems rollen som en abuse roll att kunna slå folk osv. Jag vill att icke medlemar ska kunna få chansen att kunna bli medlemar och spela på våran server. Men det skulle varit roligare ifall folk skulle blivit medlem och rpat med whitelist jobb samt det gör det bättre och roligare för alla!

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Mina krav på en medlem är att de ska ha seriös rp samt rolig, den ska inte vara lallig osv.

Helst jobba whitelist jobb men inget måste blir bara roligare och bättre för alla andra ifall de finns mer av personal på jobben.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att kolla ansökningar samt ta muntligt dagligen samt hålla koll på lall ingame.

Hur ser din aktivitetet ut? Helger och lov 12:00 - 00:00 Skoldagar Måndag 16:00- 21:30 Tisdag 14:15- 21:30 Onsdag 16:00 21:30 Torsdag 16:00 21:30 Fredag 14:15- 00:00 Lördag 13:00- 00:00 Söndag13:00- 00:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej :D

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka