Accepterad Chill Zone | Medlem ansökning [RAZIK]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hellcat

Icke Medlem
Meddelanden
79
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198986496512/

Vad är ditt namn i verkligheten? Aaron

Vad är ditt discord namn? Chill Zone#7221

Vad är ditt födelsedatum? 20 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Göran Larsson han är 26 år gammal och är extremt intresserad av bilar och motorcyklar. Hans intresse började i tidig ålder hans pappa var bilmekaniker hans pappa var inte hemma så ofta han behövde jobba väldigt mycket för att familjen skulle ha en bra ekonomi men dem kvällarna eller de enstaka dagar han var hemma så lärde han Göran allt om hur en bil fungerar hur man rostlagar den eller lagar en hel motor. Göran brukade cykla runt i staden för att försöka hitta gammla bilar, mopeder eller motorcyklar som han kunde skruva på han knackade på hos nästan alla i staden. Ibland var det någon som visste om ett fordon eller någon del till ett fordon och då frågade alltid Göran dem som ägde fordonet eller delen om det var till salu oftast var det nej. Men ibland om han hade tur så kunde han få tag i ett fordon när han var 9 år så fick han tag i en gammal gräsklippare som han jobbade med så ofta han kunde han kunde lite grann om motorer och sånt men han var verkligen inte ett proffs. Han tröttnade ganska fort på grässklipparen det var ju en bil han var ute efter. Varje dag när han åkte bussen eller till skolan så kollade han alltid ut ifrån fönstret för att se ifall han kunde skymta en skogsvrak. När Göran fyllde 14 år så önskade han sig en bil han fick då en vit Volvo Amazon 1965 med röd klädsel av sin pappa han skruvade med den så ofta han kunde. Han cyklade runt i staden för att försöka köpa delar till den när han fylld 15 år så fick han en moped som han åkte och letade delar med. När han var 17 år och nästan 18 så hade han gjort tillräckligt mycket jobb för att göra Amazonen väglaglig. Det var hans första bil som han körde med i många år sedan ställdes den in i ett garage när han var 26 år gammal och sedan flyttade han till den här staden bilen står hos hans föräldrar ute på landet. Göran är väldigt hjälpsam,livlig,nyfiken och glad.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? ? Jag har hört att det är en väldigt bra server har testat lite och tycker att den är bra jag hade tänkt ansöka tidigare men det var krångel med att verifiera telefonen men jag löste det idag och då tänkte jag att jag skulle ansöka jag vill också bli medlem för att jag tror att det kommer bli många och roliga scenarion när jag är med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer försöka göra scenarion så bra jag kan och jag kommer tänka som irl jag kommer inte lalla eller gå in för att förstöra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det är att man inte bara ska göra scenariot bra/roligt för sin del utan motspelarens också tillexempel om jag drar från polisen så kan jag krascha med flit för att de ska vinna och få ha de roligt för jag vet att det är så många som bara drar och jag kommer oftast stanna för att de ska få det roligare och inte bara dra.

Hur hittade du Unive? g har sett det på youtobe,tiktok och hittade det på fivem har testat lite och det är en bra server. Anmäl

vidare, för att classic satte dig på vidare men inte hitta din dc så släpper ja dig på vidare

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka