Accepterad Chill Zone | Ban överklagan [akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Hellcat

Icke Medlem
Meddelanden
79
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198986496512/

Ditt Hex-ID: 11000013d2b0a00

Vad är din discord tagg? Hellcat#7221

Vem var det som bannade dig? Borzy

Hur lång tid var din ban? 3 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Oseriös rp.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag rpade oseriöst.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte till piren polisstation med en grabb för att snacka med polisen. sen när jag var på piren polisstation så gick jag till en polisbil det satt ingen polis i den och jag pissade på den det var väldigt dumt gjort jag vet inte riktigt vad jag tänkte det kommer inte hända igen om jag blir unbannad men jag förstår om jag blir nekade eftersom jag gjorde fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den var inte felaktig men min ursäkt är att det var sent och jag tänkte inte riktigt men man ska såklart inte göra det även ifall man är trött jag ska tänka på det till nästa gång och tänka till innan jag gör något.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag vart bannad 1 gång i 1 dag för att jag försökte tjuvkoppla en bil på piren det hände för ungefär 3-4 månader sedan. Jag vart bannad för kurrption en gång för att jag lånade ut en brandsläckare till en grabb det hände för ungefär 3 månaders sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat tänkt innan jag gjorde det och det kommer aldrig hända igen nästa gång kommer jag tänka om man skulle gjort så irl. Jag kommer tänka med mer suntförnuft i fortsättningen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att man ska tänka igenom något innan man gör det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka