Accepterad Chill Zone | Ban Överklagan [Moezz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hellcat

Icke Medlem
Meddelanden
79
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198986496512/

Ditt Hex-ID: 11000013d2b0a00

Vad är din discord tagg? Hellcat#7221

Vem var det som bannade dig? Moezz

Hur lång tid var din ban? 4 dar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230217_195522.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att han ansåg att jag pwgade när vi krocka med en bil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En grabb jag känner ingame ville testa min import vi åkte från trygghansa och mot torget sen när vi hade vänt vid torget och var påväg tillbaka så vet jag inte riktigt vad som hände men på något sätt åkte bilen in i mitten av vägen vet ej om han laggade till eller något sen flög vi upp lite i luften sen landade vi på taket och jag rpade och sa aj och sånt sen skrev jag ./sme väldigt ont i ryggen och sedan klev vi ut ur bilen och då vart jag bannad för pwg. Det var dåligt gjort av mig att jag inte rpade bättre på skador och ramlade ihop och svimmade eller något.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej bannen var inte felaktig men jag överklagar ändå för att jag vil kunna spela under helgen och så jag förstår att jag gjorde fel eftersom jag inte rpade tillräckligt på skador det ska inte hända igen och nästa gång jag krockar med en bil så kommer jag tänka mycket mer realistiskt och rpa mer på skador. Jag förstår om jag inte blir unbannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var ganska längesedan jag vart bannad senaste min första ban var för ungefär ett halvår sedan och jag minns inte så mycket från det jag minns att jag tjuvkopplade en bil på piren. Sen vart jag permanent avstängd för ungefär ett halvår sedan jag minns inte så mycket från det heller mer än att jag gav bort en brandsläckare det var väldigt fel och jag ångrar det jag gjorde. Sen var det en gång för inte så länge sedan när jag skulle ställa in min helikopter i ett garage och då ställde jag in den vid sjukhuset det var väldigt dåligt gjort av mig och det kommer inte hända igen och jag har börjat tänkt mer suntförnuft efter den bannen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat rpa mer på skador och inte klivit ur bilen så tidigt jag hade till exempel kunnat skrivit /me svimmat sen /me börjar vakna och sen vaknar och då kunde jag skrivit /me ont i ryggen , /me ont i huvudet eller /me yr.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja i framtiden så kommer jag rpa mycket mer på skador vid en krock och inte kliva ur ganska snabbt och inte rpa så bra på skador. Nästa gång jag krockar kommer jag rpa mycket mer på skador och det här kommer inte hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka