Nekad Chilin11 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Chilin11

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198443642407/

Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? PalleBalle82#6962

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juli 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed Mahksalah och han har haft en väldigt hård uppväxt hans pappa dog när Ahmed var 12 år gammal och nu är Ahmed 20 och försöker skaffa ett bättre liv och tjäna pengar. Han beskrivs som en snäll, omtänksam, glad, rolig, driven, och bestämd person. Han gillar att vara med kompisar, han gillar fordon med. Fast mer som ett intresse istället. Just nu har han ett hus, fortfarande ingen bil men det ska han köpa. Ahmed planer är ju att köpa en riktigt frän bil men först måste han få tag i pengar. Han gillar ej att bråka eller ha konflikter med folk, utan bara vara snäll och helst vara vän med så många som möjligt. Hans favorit mat är pizza, det brukar han käka typ 5 gånger i veckan. Margarita är hans favorit, men kebab pizza kan också vara skit gott ibland. I Ahmed förra stad hade han många vänner, men han kände för att flytta där ifrån för att det var så mycket problem och stök i den. Men hoppas att han kommer trivas mera i denna stad. Hans dröm jobb är bil firman chef, han tycker det är så roligt att bestämma på ett yrke. Den kriminella världen vill han hålla sig så långt borta ifrån som möjligt Simon hade en kusin som var kriminell och han fick sitta inne i 25 år, Simon vet att det slutar antingen med fängelse eller döden. Men en dag när hans kusin hade gjort ett rån och fått pengar till att köpa en jätte-cool gaming dator. Då fick Ahmed tanken att han kanske skulle testa hur det var i den kriminella världen, tiden gick och Ahmed började tjäna pengar genom drogförsäljning och då tyckte han att det var lätt att tjäna ihop pengar så han fortsatte med det i 2 år, där efter så mitt i ingenstans så var han och hans kompis Jamal då kommer det fram ett gäng till Jamal och Ahmed och så skjuter de Jamal i huvudet och sedan springer allt vad det har därifrån. Efter denna dag så har Ahmed mått så dåligt för Jamal var hans bästa vän, Ahmed vill ny flytta och testa nya saker. Han har redan packat sina väskor (det ligger en glock i ena väskan men det vet inte hans mamma om.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? att framförallt höja serverns rp och bidra med så bra och så utvecklad rp som möjligt från min sida. Jag ska göra mitt allra bästa för att andra personer ska känna sig trygga på servern och ha det roligt med vänner och skapa fantastiska och utvecklade scenarion. Jag spenderar mesta dels av min fritid på rp och där med tänker att det känns roligt. RP nivån på denna server verkar stark och stadig och därför känner jag att jag hade passat in här.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har en otrolig utvecklad rp, jag har bra koll på vad jag ska säga t.ex. när jag ska ta snabba beslut. Detta gör att om en scenario går åt skogen så kommer jag kunna rädda upp det (jag brukar tänka utanför boxen och till och med ett steg längre.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska spela med båda parterna alltså inte bara gå för att vinna ett scenario utan att göra det så utvecklat och förlänga det. Man ska se det från olika håll, Det som är självklart är att man ska ha en rolig rp och inte bryta mot några regelbrott.

Hur hittade du Unive? såg på tiktok och tyckte det var kul, har också hör många vänner som kör på den och jag är ute efter något roligt och stadig RP och den känslan fick jag av Unive Roleplay.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka