Nekad Chilin11 | Ban Överklagan [T4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Chilin11

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198443642407/

Ditt Hex-ID: 11000011ccfbe27

Vad är din discord tagg? DingDong#6962

Vem var det som bannade dig? T4arget

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-16 004911.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det såg såklart konstigt ut från deras sida men som jag kommer förklara har nedan så såg jag ingenting.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så att när servern bytte klädpack så var det mycket buggar / att det laggade mycket på servern, eftersom att jag gillar Unive så mycket så valde jag att gå in ändå för att det var kul fram tills att mitt laggade ur och jag blev avstängd. Nu har jag fixat min dator och nu kommer det inte lagga igen men jag vill in på servern nu så jag skulle varit tacksam om detta skulle gokännas! Jag fick berättat för mig av min kompis att när vi körde upp på berget med hans extremt terrängvänliga bil så när vi var uppe på toppen bestämde sig dem att köra ner men på min skärm stod vi kvar uppe på berget och då när T4rget speccade så såg det ut som att jag åkte med ner utan att rpa fast att för mig så stannade jag kvar på berget alltså en stor bugg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att den var felaktig pågrund av att jag tycker man borde få en ärlig chans när servern laggar så in i bänken så att man inte ser något typ, kortfattat Blev bannad för powergaming när jag inte krockade på min skärm... en till chans

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad 4 gånger på typ 2 års tid, så vad jag kan minnas så var det bara svbans men dem allihopa var felaktiga förutom 1 så ja.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej inget i denna situationen, skulle jag vetat fullt ut att vi tydligen krockade i nånting så skulle jag startat om datorn och fixa så att det inte skulle vara laggigt men somsagt tycker jag borde få en ärlig chans för det jag förklarar där ovan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man inte ska vara inne om servern laggar och att man kan bli bannad för lagg är en otroligt tråkig anledning!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår till hundra procent i denna besvaring! MVH Chillin11

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka