Nekad Chilin11 | Ban Överklagan [T4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Chilin11

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198443642407/

Ditt Hex-ID: 11000011ccfbe27

Vad är din discord tagg? DingDong#6962

Vem var det som bannade dig? T4arget

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-16 004911.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det såg såklart konstigt ut från deras sida men som jag kommer förklara har nedan så såg jag ingenting.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så att när servern bytte klädpack så var det mycket buggar / att det laggade mycket på servern, eftersom att jag gillar Unive så mycket så valde jag att gå in även fast att det var buggit på server. Så jag och några polare var ute och köra för att testa terrängen på en ny import som en kompis hade införskaffat. När vi väl ska åka ner från berget så blir mitt spel dsyncat så för mig står vi kvar där uppe fast att för min kompis så har vi åkt ner och i och med att på min skärm så var vi kvar uppe på berget så rpade jag ju inte för jag visste inte att vi hade kört ner för berget.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja jag tycker det var en felaktig ban pågrund av att servern var väldigt laggig, tycker jag borde få en extra chans och tycker det är extremt frustrerande att man blir bannad när det är servern som ställer till det med. Kortfattat så vill jag gärna ha en extra chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit 4 gånger men det var bara små bans som jag inte minns något av så tror att det inte var något stort

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ingenting för på min skräm så stod vi kvar uppe på berget så jag blev bannad för att det laggade och det tycker inte jag är bra!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte vara inne på servern om den laggar för att riskerar bann. Tycker det är synd att man blir bannad pågrund av att det laggar men men, Hoppas ni förstår min sits.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka