Nekad chilicheese696969 | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

chilicheese696969

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad är ditt discord namn? chilicheese6969

Vad är ditt födelsedatum? 15 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Aboodi kalleanksson. Han är 15 år gammal och han gillar att spela fotboll på fritiden. Aboodis barndom var tufft hans föräldrar dog i en bilolycka och han blev avstängd från skolan eftersom han kunde inte fokusera sig på lektionerna och han brukade alltid bråka med lärarna och de andra eleverna. Efter avstängningen blev han arg och då vände han sig mot den kriminella livet. Han har skapat kontakter och nu gör han sån hära små saker som att gå runt och sälja droger. Men när han inte säljer droger så är han ute med sina vänner och spelar fotboll. Innan så ville han bli en fotbollspelare när han blev stor men nu är det andra planer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jo jag kan bidra med god rp och en social rp. Jag kommer att skapa många roliga scenarion som är utvecklad och som innehåller bra rp. Jag kommer också vara mycket aktiv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du ska inte tänka på dig själv i ett scenario. Du ska tänka så att alla i scenarion har roligt ändå om du vinner inte scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Suntförnuft logisk tänkade powergaming du rpar inte på dina skador powergaming 2 du kör för makt o pengar copbait du vill få uppmärksamhet av polisen

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat här innan och jag har även spelat andra rp servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad, utveckla mer utförligt din karaktärs, personlighet samt vad den strävar på Unive Vad är målet med din karaktär som en 15 åring på Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka