Nekad chilicheese6969 | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

chilicheese6969

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad är ditt discord namn? chilicheese6969

Vad är ditt födelsedatum? 15 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdullah Aboodi han är 19 år gammal och han gillar att vara ute med sina vänner. Abdullahs barndom har varit ganska tuff hans föräldrar dog i en bilolycka och han blev avstängd från skolan. Hans föräldrar dog när han va 15 år gammal. Han har varit ledsen och lite arg ganska länge nu. Han blev också avstängd från skolan när han va 16 år gammal för att han gjorde problem han var respektlös mot lärarna och han brukade bråka varje vecka med eleverna som gick där. Efter avstängningen har han vänt sig mot den kriminella livet. Han har börjat hänga med de kriminella i hans stad och han har börjat att sälja droger och göra andra kriminella handlingar. Han gör detta för att få kontakter så att han kan också skapat ett eget gäng.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp och seriös rp. Jag kommer inte lalla och jag kommer att följa reglerna. Jag kommer också vara mycket aktiv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du ska inte tänka på dig själv i ett scenario där bara du har kul. Du ska tänka så att alla ska ha kul i ett scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Powergaming 1, att du rpar inte på skador Powergaming 2, att du kör för makt o pengar Suntförnuft, logisk tänkande cop bait, du försöker få uppmärksamhet av polisen

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat på andra servrar som har hög rp och jag har spelat här innan också.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka