Nekad chilicheese6969 | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

chilicheese6969

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad är ditt discord namn? chilicheese6969

Vad är ditt födelsedatum? 11 April 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Robin Olsson. Han är 33år gammal och han gillar att jobba. Robin är en snäll person han gillar att prata med folk och att träffa nya personer. Robin har många vänner som han brukar va med. I Robins barndom har det varit tufft. Hans föräldrar dog när han var 12 år gammal och han brukade vara mobbad i skolan. Robin brukade bli slagen varje dag och han brukade skolka några lektioner bara för att han va ledsen och han kunde inte fokusera och jobba när de satt och kasta suddgummin på han.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jo jag kan bidra till god rp och seriöst rp. Jag kommer också vara aktiv och jag kommer inte lalla och göra regelbrott.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela så att båda partnerna har kul i ett scenario och du ska inte tänka på att du måste vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Powergaming 1, att du rpar inte på skador Powergaming 2, du kör för makt o pengar Suntförnuft logisk tänkande du tänker innan du gör något orealistisk Cop bait du försöker få uppmärksamhet av polisen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat här innan och jag har spelat på andra servrar som har extrem hög rp nivå.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad, utveckla din karaktärsbeskrivning. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka