Nekad chiggsan | Medlem ansökning [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

chiggsan

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198353220377/

Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad är ditt discord namn? chiggsan#2014

Vad är ditt födelsedatum? 7 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär e född 2002 och älskar allt från bilar till racing hans dröm e o jobba på mekonomen autoexperten eller vianor. Han vill också gärna skaffa en import bil som e 1/1. Han blir arg lätt så han kommer inte hesitera att slå nån om dom trampar sönder en ruta eller något på hans bil. Han har ADHD vilket gör så att han skulle lätt smacka till nån.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag borde bli medlem eftersom jag kommer bidra med att jobba på mekonomen autoexperten eller vianor och göra allt för kunden tillexempel vara snäll hjälpsam bra på att hantera en arg kund osv. Sen så tycker jag att jag e en riktigt pratsam människa som behöver lite mer experience på rp och tycker att dom här jobben e perfekta för det. Sen kan jag också gärna vilja ha access till Blocket o Twitter.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det e en server du aldrig e ensam på alltid personer inne, Bra mods, Bra poliser, Snabba mekaniker, Roliga personer, Massa features bäst i sverige vad jag vet lätt.

Hur hittade du Unive? Genom massa vänner, Streamers, Och jag har bland annat sett den när jag kollar runt på taggen swe tycker att den är riktigt bra!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel e att skaffa så många vänner som möjligt, Ha 4 karaktärer alla ska ha olika jobb, Äga en import som e 1/1. Sen så vill jag gärna bli en streamer när jag fått min experience tycker denna server e perfekt för det särskilt med alla features och ekonomin e perfekt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål att uppnå på unive e att först o främst äga en import som e 1/1. Sen vill jag ha flera olika karaktärer alla ska ha olika jobb. Och så vill ja ha massa av nya vänner man kan sitta med i dc och lira unive med. Skulle gärna vilja äga en Tesla Model X.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej var aktiv för längesen på centralenrp men för tillfället spelar jag den bästa servern unive vilket har haft bäst features hitills och bäst mods

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag. Fattar att det e er fritid. Och ni behöver inte stressa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka