Nekad chiggsan | Medlem ansökning [Trocadero]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

chiggsan

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198353220377/

Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad är ditt discord namn? chiggsan#2014

Vad är ditt födelsedatum? 7 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär e född 2002 och älskar Bilar o racing han har ADHD men kan kontrollera den ganska bra men om nån skulle säga nåt om hans bilar blir han riktigt arg. Eftersom han älskar sina bilar mer en allt han vill gärna jobba på autoexperten eller mekonomen kanske vianor också. men han e som sagt pratglad och älskar bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem eftersom jag vill jobba med Autoexperten eller Mekonomen eller kanske Vianor för jag älskar bilar och vill gärna kunna pimpa andras och snacka med folk. Sen kan man ju tycka att det kan va bra och slåss men det e inte riktigt därför jag vill ha medlemskap. Mest för jag vill kunna hålla på med bilar och snacka med sköna människor

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en server med massa bilar, Många mods, Inte massa lallare vad jag har sett, Sköna poliser, Sköna människor, Aktiva Folk.

Hur hittade du Unive? Genom servers och vänner, Har också sett den på taggen SWE.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skaffa massa vänner och jobba med bilar. Och så vill jag någon gång i framtiden skapa ett gäng men innan det vill jag ha mycket experience och jag tycker att medlemskap e en bra start för detta. Vill också få vänner som man kan spela med.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att äga en Import bil som e 1/1, Och skaffa massa nya vänner som jag vill sälja bilar med, Och mitt främsta mål e att jobba på mekonomen/autoexperten/vianor just för att man kan ibland tycka att servicen e dålig och lite dryga. Vill gärna kunna jobba som nåt av jobben och vara en snäll och pratglad människa.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej var aktiv på centralen tills den stängdes ner och har spelat lite ortenwave, Men främst av allt unive!

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag. Fattar att det e er fritid.

Tillbaka