Nekad chickenkongulus | Medlem ansökning [Mrking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Olivier Herdies

Vad är ditt discord namn? Chickenkongulus

Vad är ditt födelsedatum? 25 Mars 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Gustav Stjärnöga 45 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Skön, Ekonomiskt smart, Bestämd

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Gustav och hans son har precis flyttat in till staden och de vill tjäna bra med pengar. Han har redan kriminell bakgrund i sin förra stad där han ledde ett kriminellt gäng som tjänade mycket pengar. De blev tjallade på och förlorade allt men Gustav klarade sig och flyttade till den här stan. Nu har han planer om att skapa ett större kriminellt nätverk i den här staden där han och hans son är ledarna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med genomtänkt och realistiskt Roleplay, där allt inte bara handlar om pengar och action, utan också om relationer, förräderi, lojalitet och maktspel. Ett kriminellt nätverk som andra spelare kan bli en del av, vilket skapar mer interaktion och utveckling på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man inte alltid spelar för att själv vinna eller komma undan med allt. Alltså att det är roligare och mer realistiskt om man spelar med i Roleplayet och låter den andra sidan få övertaget, som att man tex blir tagen av polisen, rånad, förlorar i en konflikt eller blir lurad.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag körde runt i en polisbil och blev kickad för "lallande i polisbil"

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, Metagaming.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är engagerad i ett realistiskt roleplay och jag spelar mycket på servern. Flera timmar varje dag

Nekad.
Anledning:
DU måste vänta 24 timmar innan nästa ansökan

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka