Nekad chickendinnermechanics | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Meddelanden
10
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Bahamas Mamas

Vad heter du IRL? Edward

Vad heter du på discord? chickendinnermechanics#3682

Hur gammal är du? 13 år, men extremt mogen.

Hur länge har du spelat på Unive? snart ett år

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag skulle anställa rätt många, göra om Roller inom Yrket. Jag skulle röra runt lite när det gäller löner. Jag tänker ej ta detta jobbet för att tjäna en massa Pengar. Utan jag vill ha så rättvisa löner som möjligt. Hade kunnat tänka mig att Bahamas Mamas kan stiga upp på trappan nu… Eftersom att andra klubbar har öppnats så har inte Bahamas Mamas varit så aktiv, men som sagt ifall jag får chansen hade jag kunnat tänka mig events varje vecka, prisutdelningar och andra fina saker allt de gör jag för servern för att få alla tycka att rpa är roligt. Jag rpar som kriminell men det hindrar ej mig från att göra samarbete med securitas. Jag kommer att sträva mycket efter samarbete med andra jobb. Exempel: Grovestreet pizzeria får gratis dryck när dom är ur tjänst medans vi får gratis kebabpizza av dom när vi är ur tjänst. Jag skulle själv säga att jag är en väldigt kreativ och driven person och därför tror jag att chefspositionen skulle vara något för mig. Jag kommer att utveckla detta yrke med mer ordentliga anställda samt göra yrket mer aktivt med mer öppettider samt mer events. Jag vill verkligen göra Bahamas Mamas till ett stort jobb med mycket möjligheter. Jag vill kunna hjälpa andra att bygga karriär med hjälp av Bahamas Mamas. Jag kommer att göra mer event som till exempel “christmas party”. Det skulle verkligen kunna få vara en ära att driva detta yrke framåt. Jag kommer att vara sträng mot mina anställda men ändå trevlig och hjälpsam. Jag kommer endast anställa individer med bra arbetsmoral.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har faktiskt varit ledning hos Bahamas Mamas, jag var på väg att bli delägare men andra saker kom i min väg (gäng och annan sorts rp) Jag vet hur detta yrke ska skötas.

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag (vardagar) 16:15-22:00
Tisdag (vardagar) Kan inte vara aktiv då jag har sena bussar samt teaterlektion
Onsdag (vardagar) 15:30-22:00
Torsdag (vardagar) 15:00-22:00
Fredag (vardagar) 15:30-01:00
Lördag (alltid) 09:00-01:00
Söndag (alltid) 09:00-22:00

Måndag (lov) 08:00-01:00
Tisdag (lov) 08:00-01:00
Onsdag (lov) 08:00-01:00
Torsdag (lov) 08:00-01:00
Fredag (lov) 08:00-01:00
Lördag (lov) 08:00-01:00
Söndag (lov) 08:00-01:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja självklart.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? ja

Denna kommer ej gå till intervju då chef har redans valts

Tillbaka