Accepterad Chicken nugget | Whitelist ansökning ]Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Chicken nugget

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198266885509

Vad är ditt namn i verkligheten? Ibrahim/ibo

Vad är ditt discord namn? Chicken nugget#3972

Vad är ditt födelsedatum? 26 September 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär är född 1996-09-26 och heter Abo Hassan. Abo är en ödmjuk och omtänksam person. ärlighet är allt och för Abo. Abos intresse har alltid varit bilar, och på något sätt har han velat bli en framgångsrik egenföretagare med hjälp av sina kompisar och viljan ska han uppnå drömmen. Abo lärde sig köra bil när han var i 9 år innan hans pappa lämnade, sen dess har han varit kär i platsen bakom ratten för det är saken som påminner honom om sin pappa. Abo är född i Gambia men han flyttade till svergie när han var 3 så för honom kommer han från svergie. Som liten hade Abo lite svårt i skolan för att han hade adhd men han lärde sig att kontrollera det sen när han blev lite äldre. Skolan har aldrig varit något för Abo, istället valde han och att att mecka med bilar med sina kompisar och skita i skolan totalt. Han tog sin egna väg och lyssnade på Elon Musk som blev rik av att lyssna på sig själv. Men de livet är över, nya mål har satt upp på kylskåpsdörren och de är dags att visa världen en förändring på livet.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag skulle vilja bli whitelistad på servern för jag vill hjälpa till när det är max personer inne på servern och jag vill gärna söka jobb som mekonom så att det inte tar så långt tid när man ska fixa sin bil för det är för mycket folk där när alla är inne på servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För just nu är det inte så många bra servrar ute och jag tycket denna är bäst just nu så då vill man ju bli wl så man kan göra mer grejer på servern.

Hur hittade du Multistaden? Mina kompisar sa att de hittade en bra server och jag trodde inte på dem så jag gick in och testade köra i 1 tim och sen dess fastnade jag.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål är att få alla lallare på server att rpa påriktikt för det är inte roligt när någon kör in i mig och man frågar om pengar så att man kan fixa bil men nej de kör bara iväg och det vill jag fixa.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka