Nekad Chicha AB | Blacklist Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Chicha AB

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
5
Blacklist-referens
ID: 493 — Övrigt
Anledning: Fuskar, metar, undanhåller fuskare på Unive
Personal: .william07.
Datum: 2026-01-21
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv William07 bannade mig för meta för jag var med i en discord server med några polare och en grabb kom dit och började screena när han körde unive. Han hade även fusk och därav "underhåller fuskare". Fuskar delen är inte placerad för mig utan han bannade alla i discorden för samma sak.

Tar du ansvar för det som hände? Ja men jag tycker att den lite är felaktig eftersom att jag inte aktivt deltog i metan utan satt där för att spela andra spel än unive. Har alltid suttit krim vc när jag rpat och inte metat. Tar däremot ansvar och det kommer inte upprepas

Vad har du lärt dig sedan dess? Att man inte ska undanhålla fuskare och inte meta. Kommer inte göra om det utan rapportera in till staffs

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att bann bevisen är rätt dåliga och inget direkt bevis att vi var där för att meta på unive. Tycker jag borde få en ny chans för att visa att jag inte håller på med sånt. De andra som också blivit bannade har fått en ny chans på unive så jag tycker jag förtjänar en likvärdig

Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka