Nekad Chicha AB | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Chicha AB

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198165942886/

Ditt Hex-ID: 11000010c426266

Vad är din discord tagg? Sheffery

Vem var det som bannade dig? Nat_

Bild på banmeddelande: nat_ bann.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Nat_ valde att banna mig för att jag testade en import och sedan flög lite på ett gupp och bilen spann i luften och sedan landande och jag sedan rpade på skadorna genom vc genom säga aj och sånt och inte skrev /me. Bilen våltade inte eller något liknande utan gjorde en 180 i luften och sedan landade mjukt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis var nere vid trygghansa och skulle testa en import. Sedan så kör jag på raksträckan vid piren. Där efter kommer några gupp och jag flyger lite på en av guppen och bilen gör en 180 i luften och sedan landar. Jag rpar sedan på skador genom vc som ej syns på klippet och sedan kör jag därifrån då jag krockade inte eller liknande utan bara spann ut.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker den var felaktig eftersom att jag krockade inte med bilen eller liknande utan bara spann ut och sedan landade. Det som skulle kunnat ske irl är att man kanske blir lite yr och får ont av bilbältet. Jag fattar inte varför jag blev bannad 2 dagar för detta utan det hade kanske räckt med en svban om ens det. Jag tycker detta var väldigt felaktigt eftersom att det ej var grov powergaming eller vanlig utan väldigt väldigt mild isåfall. Jag rpade på skadorna i vc och gjorde ej me men det syns inte i klippet. Jag tycker det var en överdrift med denna bannen och den borde inte alls varit 2 dagar utan kanske max 1 timma som en svban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för powergaming + suntförnuft för jag pittade en bil lite för hårt som ej var meningen. Och då var det att jag ej tänkte på min egna bil eftersom det är en BMW och det är rätt dyrt att laga dyra bilar. Den andra var att jag inte var diskret som kriminell och det kan jag hålla med om. Men jag blev unbannad på den bannen och ska få visa förbättring på den fronten som jag redan har gjort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kunde skrivit en me för att vara extra tydlig med att jag fick ont då det kanske såg lite fel ut när jag bara körde ifrån medans jag sa aj i vcen. Men det syns ej på klippet. Det var väldigt onödigt och jag kunde bara gjort en snabb /me för att kunna förtydliga istället. Tror att det har blivit en missförståelse

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att rpa på skador även fast de är milda och ha så utvecklad som möjligt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka