Accepterad Chicha AB | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Chicha AB

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198165942886/

Ditt Hex-ID: 11000010c426266

Vad är din discord tagg? Sheffery

Vem var det som bannade dig? Boten

Bild på banmeddelande: pban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? "Du är en problematisk spelare som bedriver en typ av Rp som vi inte vill ha på serven, du hyllar ett blacklistat gäng, en del bans, indragna krims osv osv" - Boten

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt och lallade i vc med en i mitt gäng och skrev massa skit i våran gängkanal för vi tyckte det var roligt. Sen gick jag och la mig och nästa dag var allt indraget + pban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. För det första visste jag inte att det var "blacklistat gäng"? Vi har aldrig fått höra att det är blacklistat utam har fått starta upp varje gång. Jag visste inte heller att det är emot reglerna att prata om ett gäng som har varit lite problematiska, utan vi satt och lallade om det i vcn och det var inte något som folk skulle ta åt sig. Jag satt absolut inte och hyllade och visade upp regelbrott som de andra har begått utan jag har aldrig uppmanat till det? Bynblocken är jag och mina vänner som bara startat upp gäng för att alla ska kunna vara tillsammans utan att vi är utspridda i olika gäng som ej har allians. För det andra så har jag aldrig deltagit i problematiken som bynblocken har. Jag har inte deltagit i ett ända montage som ligger uppe även ifall jag har fått grupptryck emot mig om att de vill att jag ska skicka klipps för att vara med i montage. Jag har bara fått credit i slutet av vissa videos eftersom jag har varit med. Jag har varit en av de som försökt styra upp gänget, skriva upp vilka krig vi har osv för att inte få klagomål av staffs. För det tredje så satt vi och lallade i vc om bynblocken och det var inget som var meningen att uppmuntra något dåligt till servern. De som har gjort regelbrott har fått återgärder och jag har inte suttit och blandat mig i och börjat tjafsa emot och vara en så kallad "medlare" För det fjärde så har jag knappt begått några regelbrott? Jag har typ fått 2-3 banns som jag dessutom suttit av och lärt mig av misstagen? Du nämner även att jag har flertal indragna krim? Jag har typ 2 indragna krim vad jag vet och de var för jätte länge sedan. Har tagit lärdom av dem och fattar inte varför de ska spela någon roll nu? Fattar inte heller vad du menar med problematisk rp då jag aldrig shoot on sightat eller gjort något liknande utan ALLTID skjutit på giltiga grunder och följt krim reglerna

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Bara tidigare inom rp karriären som jag har lärt mig av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte lallat, till mitt försvar visste jag inte ens att gänget var blacklistat

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, inte hylla problematiska gäng

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka