Accepterad Chicha AB | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Chicha AB

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198165942886/

Ditt Hex-ID: 11000010c426266

Vad är din discord tagg? Sheffery

Vem var det som bannade dig? Wux

Bild på banmeddelande: wux bann.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vi var nere vid trygghansa och tog över univeados område. Sedan kommer några grabbar och börjar snacka med oss och vi pratar med varandra. Sedan där efter så valde det att börja hetsa och rikta vapen ur bilen så vi drar därifrån. När vi sedan drar därifrån för att låta de ta över så följer de efter oss och de pittar våran bil i typ 300 så vi ligger upp och ner. Vi rpar på skador och de säger att vi ska hoppa ut ur bilen så jag hoppar ut ur bilen med händerna uppe medans han skjuter mig i ryggen och ragdollar mig. Då var det en grabb som sköt från distans och sköt ner alla grabbar som stod och riktade. Så jag och de som var i bilen ställde oss upp och sedan dödade dem. Jag tog sedan en bil och drog därifrån. Då möts jag av en till bil som var med dem och började skjuta mot mig. Dumt nog av mig så vänder jag och vill skjuta tillbaks som var det största misstaget här. Jag kunde bara att dragit istället för att komma tillbaka och skjuta. Jag väljer ändå att åka tillbaka och skjuta de som plockar kropparna och sedan dra därifrån. Det var väldigt dumt för att jag kom tillbaks och det var väldigt nära sjukhuset,båtbolaget,polisstationen och utanför en klädbutik. Det var också i en rondell för den delen vilket gör att jag inte är diskret som kriminell när jag skjuter på öppna gator. Detta var väldigt dåligt då jag bara borde ha dragit direkt istället för att komma tillbaks.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var vid trygghansa och snackade om området. Då kom det några och började prata med oss och sedan började de bli uppkäftiga och sedan riktade pistol ut ur bilen. Då väljer vi att dra därifrån och låter de ta över. Men istället för att de ska ta över så väljer de att följa efter oss. Så vi försöker dra därifrån och sedan pittar de oss i 300 i baken. Vi voltar och landar upp och ner och vi rpar på skadorna. De hoppar ut ur bilarna och riktar på oss och säger att vi ska hoppa ut ur bilen. Då kommer det en grabb bakifrån som skjuter ner alla och vi var påväg ut ur bilen redan med händerna uppe så försöker de skjuta oss även fast vi hade händerna uppe. Då ställer vi oss upp och tar upp vapen eftersom alla låg ner på marken och så la vi några skott så de skulle dö. Sedan tog jag en bil och drog fort som fan och sedan möttes av en bil som hoppade ut och sköt mot mig. Jag vänder då tillbaks och släpper skott igen även fast jag borde ha dragit. Sedan så stack jag därifrån

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var både rätt och fel men mest fel eftersom att jag inte var diskret som kriminell då denna skottlossning hände utanför en klädesbutik vid en rondell nära båtbolaget,polisstationen och sjukhuset. Det som var fel av mig var att istället för att dra så valde jag att komma tillbaks för att en bil började skjuta mot mig. Jag kunde egentligen bara skitit i det och kört därifrån eftersom polisen hade kunnat komma på 10 sekunder eftersom det var väldigt nära polisen. Jag hade inget val när jag hoppade ut ur bilen då det var på liv och död. Men det som jag gjorde fel var att jag komma tillbaka en andra gång istället för att sticka från platsen direkt. Jag hade ju kunnat dra bara utan att komma tillbaks. För polisen hade ju kunnat komma och det var på en helt öppen gata där alla kan se och larma polisen om. Det var inte alls diskret av mig och det var väldigt dåligt beslut att komma tillbaks bara för att skjuta ner några till när jag skulle egentligen bara stuckit och flytt och gått och gömt mig. Det var väldigt dumt och jag ångrar det väldigt mycket då det var ett helt okej scenario från början och kunde blivit helt okej om jag bara stack. Istället blev det extra skottlossning och mindre diskret som var väldigt dumt av mig. Kunde bara dragit.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har banns i min tidiga karriär på unive som jag har lärt mig av. Jag har 1 bann senaste 3 månaderna och det var för suntförnuft och powergaming. Jag pittade en grabbs bil och det var dumt av mig för jag tänkte inte ens på min egna bil och den har ju stort värde. Det är ju inte gratis att reparera en bil. Jag har lärt mig av bannen och har inte pittat någon igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat bara sticka och inte vända tillbaka för att skjuta några skott till. Det var väldigt onödigt och jag ångrar det. Jag skulle stuckit från platsen direkt och inte skjutit en runda till. Det var väldigt dåligt för jag hade värsta läget att sticka från första början. Tänkte inte så långt då det varit en lång dag och sent på kvällen. Dumt gjort och tänkt av mig och skulle bara taggat därifrån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag ska vara diskret som kriminell och inte skjuta på öppna gator och grejer. Och att man ska sticka från en skottlossning direkt när man kan. Och inte försätta skottlossningen när man kan bara dra därifrån. Väldigt dåligt av mig och kommer dra från skottlossning direkt nu när jag har läge om det händer på en lite mer offentlig plats. Väldigt dåligt av mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka