Nekad Chicha AB | Ansökan till Servervakt [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Chicha AB

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad heter du på discord? Chicha AB

Ange ditt födelsedatum 28 Augusti 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. skola,plugga,vänner,spela,sova

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 år typ

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Kan ej lägga in bild men tror 13 gånger totallt och 2 gånger senaste 3 månader, Båda 2 har jag blivit unbannade på. Samt dem andra bansen är gamla och dem flesta har jag blivit unbannade på eller varit små misstag jag har gjort tidigt i min rp karriär.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Det är för att hålla ett extra öga på servern och du får en uppgift att ta hand om små saker så som om någon lallar så kan man kicka eller lägga en svban om det är grovare. Du ska underlätta för staffsen och hjälpa till servern att ta bort dem som förstör och gör så att servern får bättre rp. Man ska även vara ett gott föredöme för dem som inte är sv och man ska visa hur man ska rpa och hur man INTE ska rpa. Det är typ bara vara "mini" staff och hjälpa till på servern så inte små grejer slösar staffs tid som dem kan lägga till på större grejer så som support osv.

Varför vill du bli servervakt på servern? För jag anser att det kan vara väldigt lalligt och jag vill kunna hjälpa till att ta bort dem som lallar och hjälpa till på servern. jag vill kunna vara ett gott föredömme för alla andra och jag har själv varit servervakt många gånger sen innan. Jag vill kunna underlätta för staffsen och göra så det kan fokusera på annat. Jag själv anser att jag är en ganska bra servervakt för jag kommer banna/kicka folk så dem kan lära sig av sina misstag. Jag vill vara ett bra föredömme och hjälpa staffsen.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse: Jag kanske kommer dö av hunger och törst och jag lägger en revive för att jag inte ska dö för jag kanske inte orkar åka och köpa mat

Korruption: Min kompis kanske dör av skottlossning och då revvar jag honom så han inte ska förlora sitt vapen och kunna bli lootad och bara använder mina perms för att utnyttja dem. Alltså att jag använder mina perms för min egen vinst

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka