Accepterad Chicaucau | Ban överklagan [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LilSqueker

Icke Medlem
Meddelanden
1,685
Reaction score
36
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/EOB12/

Ditt Hex-ID: 110000118ebf720

Vad är din discord tagg? chicaucau#1578

Vem var det som bannade dig? Jyazz

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? https://cdn.discordapp.com/attachments/980173487224262738/999742306531938304/unknown.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja, det står att jag bytte yrke inom 2 veckor men det gjorde jag inte. Eller asså såhär - Jag vart meko, sen åkte jag bort någon dag. Sedan när jag kom hem idag och rpa lite och sånt så drog jag ett tag. Sedan var jag borta från jobb dcn och var ej med i den. Då tänkte jag att jag hade fått sparken. Jag tänkte inte mer på det och förstod eftersom jag hade varit borta någon dag. Så jag tänker att jag ska bli något annat jobb så jag blir båtbolaget. Därefter så blir jag inbjuden till jobb dcn och tänker inte mer på det. Sedan när jag rpar så får jag en /m av Jayzz och därefter blir jag bannad. Men då får jag reda på att jag inte fått sparken så fattar ej vad som har hänt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja, det står att jag bytte yrke inom 2 veckor men det gjorde jag inte. Eller asså såhär - Jag vart meko, sen åkte jag bort någon dag. Sedan när jag kom hem idag och rpa lite och sånt så drog jag ett tag. Sedan var jag borta från jobb dcn och var ej med i den. Då tänkte jag att jag hade fått sparken. Jag tänkte inte mer på det och förstod eftersom jag hade varit borta någon dag. Så jag tänker att jag ska bli något annat jobb så jag blir båtbolaget. Därefter så blir jag inbjuden till jobb dcn och tänker inte mer på det. Sedan när jag rpar och är påväg och ska hämta en bil så får jag en /m av Jayzz och därefter blir jag bannad. Men då får jag reda på att jag inte fått sparken så fattar ej vad som har hänt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det är en felaktig ban men man kan ju såklart förstå från Jayzz sida också.

Varför den är felaktig - Jag hade varit borta och gick in och rpa. Sedan så efter ett tag så såg jag att jag ej var med i Jobb dcn mer. Då tänkte jag att jag måste fått sparken och därför är jag ej med där mer. Jag tänker jaja då får jag skaffa ett nytt jobb eftersom det inte var konstigt om jag hade fått sparken eftersom jag hade varit lite inatkiv då jag var bortrest. Därefter så åker jag till båtbolaget och får jobb där. Jag rpar på ett tag till och blir inbjuden av en i båtbolaget till Jobb dcn. Därefter så rpar jag på. Sedan får jag en /m av Jyazz och strax efter blir jag bannad.

Varför den kan klasas som rätt av Jayzz - Han kollade aldrig med mig och därför förstår jag att han inte hade kunnat veta. Jag förstår också nu i efterhand att dom ej hade skrivit ut att jag skulle bort med Meko i vanliga men jag tänkte inget av det. Så jag förstår också Jyazz sida varför det kan klassas som jag gjort det.

Så jag förstår det men om jag ej fick sparken vet jag ej vad som har hänt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ag blev tidigare bannad för powergaming, från min sida så var det ett stort misstag men jag fick lov att vänta ut den på grund av att den var så pass kort men det var iallafall så att jag kom körandes och en annan grabb i motsatt riktning. Vi två krockar då och då står min helt still ett tag, sen så råkar jag trycka på F så jag hoppar ur bilen och sen då kan jag ju inte hoppa in igen så jag trycker U. Därefter typ 30s senare så reser jag mig upp och hoppar in i bilen. Sen skulle jag skriva /me ont i benet men då när jag har tryckt ENTER så blir det att min W tangent fastnar och jag börjar köra framåt och då blev jag sedan bannad. Min andra ban var för ICKE KRIM PÅ DROGSTÄLLE, det gick till så att jag skulle fråga några grabbar om skjuts sen så åkte dom iväg och så kom något gäng fram till mig och började prata med mig och då hade jag råkat kommit in på drogområdet och sen därefter så blev jag bannad men den överklagade jag då eftersom jag ej visste om att det var ett drogställe.

Jag fråga en grabb om han gillar Dhari, det såg väll eller lät som om att jag lallade. Som sagt jag åkte till piren med min bil ställde mig vid en grabb och började snacka med han, jag snackade inte riktigt seriöst då så det kanske var det. Jag frågade också en grabb som sprang förbi om han gillade Dahri. Sen ställde han sig och började sparka på min bil. Jag sa åt han och sen antog jag att den andra grabben var hans kompis så jag gick till hans kompis bill och sparkade 1-2 gånger på den upp på asså vid rutan på taket. Sen tog jag min bil och skulle åka därifrån sen påpekade jag att hans ruta på taket var sönder. Men dom sa att den inte var det. Sen sa jag att den verkligen var den sen så blev jag bannad.

Jag testade min bil som jag ej kört så mycket. Jag testar accen på den och då från ingen stans kommer en grabb framför min bil och jag kör på han. Han springer mitt påvägen och han ställer sig upp direkt och säger till mig att jag mst kö han till sjukan. Jag är ba lack då han kommer från ingenstans och springer mitt i vägen. Han hoppar in i min bil och säger kö till sjukan. Jag blir lakk och säger NEJ.

DET ÄR DOM JAG KOMMER IHÅG!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja asså, det jag hade kunnat gjort anorlunda är att ha kollat med staffs och något högt uppsatt på Mekonomen om det stämde att jag hade fått sparken. Jag hade också kunnat gjort lite mer resarch om vad som hade hänt och varför jag hade fått sparken isåfall. Jag hade också kunnat kontakt någon jobbansvarig och kollat lite djupare på det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att alltid kolla med staffs om något liknade skulle hända innan jag går och skaffar ett nytt jobb. Jag skulle tänkt lite djupare på det och försökt få kontakt med någon som är högt uppsatt på Mekonomen. Jag har lärt mig att alltid Extra kolla om något sådant har hänt eftersom dom ej hade skrivit ut i vanliga dcn men då tänkte jag att dom bara kanske glömde.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka