Nekad Chicaucau | Ban överklagan [Akerman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LilSqueker

Icke Medlem
Meddelanden
1,685
Reaction score
36
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/EOB12/

Ditt Hex-ID: 110000118ebf720

Vad är din discord tagg? chicaucau#1578

Vem var det som bannade dig? Jacob Akerman

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? https://cdn.discordapp.com/attachments/989213918218047570/1025037044684165158/unknown.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag skrev att jag kunde paya med en import IG för ped kläder som skoj

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade besällt pedkläder från en polare. Han tog typ 2 veckor på sig att göra dom så jag tänkte inte så mkt på det. När dom väll var klara hade jag inte tillräckligt med pengar. Jag skrev typ på skoj då att jag kan paya med import ( Jag förstår dock att jag blev bannad för detta ). Jag betalade iallafall för kläder för IRL pengar och sedan typ 1 vecka senare ksk längre så får jag ett dm av Jacob att komma support. Han förklarar då situationen och jag förstår och nekar inget då jag förstår helt beslutet. Jag blir där efter bannad IG och indragna roller. Men skomsakt så skojade jag om det och trodde att han förstog det men han gjorde förmodligen inte de då men skoj.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Alltså som sagt så skojade jag, men förstår såklart att detta är ett grovt regelbrott. Det är ju inte felaktig eftersom jag tekniskt sätt erbjöd en annan spelare någon OOC för något IG. Det är ju ett grovt regelbrott men tänkte inte på heller att ta bort meddelandet eftersom detta är en väldigt nära polare som jag skrev detta till och tänkte att han skulle förstå att det var ett skämt.
Den kan ju vara felaktig eftersom det var ett skämt och jag aldrig gav något IG och i slutändan payade för IRL pengar för kläderna men såklart så är det fortfarande regelbrott och jag ber verkligen om ursäkt för mitt uppförarande. Men som sagt så försökte jag inte jag med någon bortförklaring som många hade gjort, utan jag stod för vad jag hade gjort.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag åkte runt i grovestreet och trixa med min hoj. När jag stegra förbi pizzerian så sakta jag ner för jag såg polisen. Jag åkte därefter lungt och dom åkte efter mig. Jag ser ej att dom ska stanna mig utan jag trodde deras sirener buggade då dom stängdes av och på ( jag har klipp ). Jag fortsätter åka och dom åker ikapp och säger att jag ska kö in till sidan. Jag säger på engelska "I dont understand what ur saying?". Då svarar dom in till sidan och lek inte dum. Därefter fo rtsätter jag åka då dom vägrar säga på engelska så jag fortsätter åka och då blir jag bannad. Jag har inte blivit bannad innan detta på över 2 månader så kommer inte ihåg vad min senaste ban äns var. Samt har forumet Wipates så kan ej kolla vad jag skrivit i tidigare överklagan. Jag var vid naken, åkte ner mot paleto för att ringa ett samtal. Därefter så åker jag ner och sen så sladdar jag av vägen. Jag flyger och jag skriker sen flög däcken av och jag börjar sladda + skrika och rpar på skadorna. Jag kopplar inte riktigt vad som hänt så börjar gå och hämtar en ny bil och börjar åka upp mot naken igen när jag pratat i telefon. Därefter blir jag bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat struntat i att skoja med min polare om att köpa kläderna för import och bara payat för IRL pengar direkt. Jag hade kunnat bara chillat med att köpa kläderna tills jag fick pengarna ( då det aldrig vart ett problem tidigare ). Jag hade kunnat tänkt på vilka konsekvenser det hade kunnat / blev av detta. Jag hade kunnat möjligtvisst inte köpt ped kläder om jag skulle erbjuda folk saker IG för något OOC. Jag hade kunnat om jag nu skrivit detta tagit bort det direkt eftersom jag vet att detta är ett regelbrott. Jag hade kunnat om jag ville ha kvar det skrivit att det är ett skämt ( men jag skulle aldrig erbjudit / skojat om att ge någon en import för något OOC ). Och detta kommer självklart inte hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att inte skämta om att ge folk saker IG mot saker OOC. Jag har lärt mig att ALLTID hålla mig till reglerna även om jag bara skämtar eftersom andra kanske inte förstår att det är ett skämt. Jag har lärt mig att inte ens om det är en kompis som man är nära så ska man inte skoja om något sådant. Jag har lärt mig att ALDRIG erbjuda folk grejer som man inte får erbjuda. Jag har lärt mig att ALLTID paya med IRL pengar för ped kläder. Jag har lärt mig att inte beställa ped kläder om jag inte vet att jag kommer ha pengar när dom är klara ( men eftersom det tog så lång tid att få dom klara så spenderade jag pengarna eftersom det var en annan privat grej jag skulle köpa OOC ). Och jag kommer inte skämta om något sånt igen asså om ig saker för pengar t.ex.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka