Accepterad Chewie | Whitelist ansökning [Frida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Chewie

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
9
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Lostpie123/

Vad är ditt namn i verkligheten? Freddie

Vad är ditt discord namn? Chewie#9937

Vad är ditt födelsedatum? 27 November 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Freddie Flygare Kön: Man , född 1990-11-27I skåne, en väldigt skäggig typ, och älskar att ha rastaflätor och att vara blond. Freddie kan stamma ibland och har lite taalfeeel. Freddie är väldigt humoristisk och kan skratta åt nästan allt,. Han hatar att prata om sin familj och kan snabbt byta ämne om det tas upp, det beror att han inte har längre kontakt med sin familj eftersom att dem kastade ut honom när han var 18. Freddie har även sömn problem och sover nästan aldrig, och kan därför va väldigt trög och ibland efterbliven

Freddie har precis flyttat till göteborg, därför kan jag redan varna för att han bytar dialekt mellan skånska och göteborska beroende på sitt humör. Han bor i en 1 mitt i centrala göteborg. Han hatar att vara inomhus, och är helst ute med vänner eller jobbar röven av sig.

Freddie har jobbat som sjukvårdare och överläkare tidigare i skåne. Han har även jobbat som polis under en längre period där han bland annat jobbat som intedetent och sekreterare. Han har stora kunskaper inom polis yrket och väldigt duktig på förhör. Samt mycket kunskaper inom vård! Han vill alltid lära sig nya saker och funderar på jobba inom bil styling

Han har stora intressen för bilar och skulle inte tvivla på att vilja ha den coolaste bilen i stan, och pratar gärna om motorer och bilar med vilken person som helst.
Freddie är väldigt social som sagt. Han strävar även efter ett förhållande och älskar dejter, för att han är väldigt romantisk och älskar även att hetta till det.

Varför ska just du bli whitelistad? Är väldigt aktiv, har mycket fritid att tex spela och vara inne på servern. Har ett bra rp. Har spelat på många olika rp servrar, bland annat varit staff också under 3 månaders tid på en server som hette last standing, dock nerlagd nu. Har hyfsat med kunskap inom både sjukvård och polis. Eftersom jag endast varit på dem jobben tidigare. Jag är en väldigt lugn person, och behöver inte alltid vinna ett scenario. Är erfaren rp:are om jag får säga så själv. Har aldrig blivit bannad eller fått en varning på någon annan server.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom jag har hört många goda rykten om servern, och ni verkar ha ett skönt community. Har tagit en paus på rp:et nu och vill testa om på nytt. Så varför inte testa er server :)

Hur hittade du Multistaden? Genom fivem reklam :)

Vad har du för mål med ditt rollspel? Min tanke är att bli polis och jobba mig upp mer i den karaktären, samt utveckla inom rp som polis. Lära mig begrepp och olika taktiker. Tex att lära sig lunga ner personer på ett bra sätt osv.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nope :D

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka