Nekad Chevypro198 | Medlem ansökning (Malteeelök)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Chevypro198

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199125877446/

Vad är ditt namn i verkligheten? Chevy

Vad är ditt discord namn? Mullemeck#1028

Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rasmus Karlsson har är 22 år gammal han är väldigt motor intresserad han har en saab 95 som blev tagen på beslag idag. Rasmus han vill bli autoexperten. Han brukar må väldigt bra. Han har en kompis som heter Ralf som också är 22 år gammal jag och Ralf vi brukar köra runt i våra fordon han har en motorcykel och jag har ju saaben. Rasmus har brist på¨pengar han har 20k och han måste betala en böter på 80k.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill vara medlem för att kunna skaffa jobb som inte finns på arbetsförmedlingen och kunna skriva i twitter och blocket osv.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag vart bannad sen kollade jag mycket på twitch när folk körde då så gjorde jag en banöverklagan som blev godkänd och min kompis och jag tyckte den var bra för det var den första fivem servern jag körde på.

Hur hittade du Unive? Jag satt i en dc server och snackade och då så körde 3 av dem unive så då ville jag prova för tyckte det såg roligt ut.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt och att andra ska ha roligt när dem är med min karaktär.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ha roligt med folk

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nope

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka