Accepterad Chevo | Ban överklagan [RoXx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Chevo

Icke Medlem
Meddelanden
76
Reaction score
5
Användarnamn: Chevo

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199051323692/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Zekerete Chevo.

Vad är din discord tagg? Zekrete Chevo#4098

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? När jag försöker komma in på multistaden står det du har blivit permanent bannad för :rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dom valde nog att banna mig för jag antar att rdm är typ griefing och det gjorde nog jag då och jag dödade en man om det var vid ett safe ställe eller om jag körde på h.n

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. tror att jag dödade eller körde på någon vid ett safe / säkert ställe och de får man inte göra men det gjorde nog jag tror jag!!!!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var modsen som gjorde rätt och jag som gjorde fel !

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte blivit bannad tidigare och det är jag glad över!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja värkligen skulle jag kunna göra något annorlunda t.e.x läsa reglerna !Tydligt! och eftersom jag inte hade läst dom tydligt kanske jag skulle fråga någon i discord och väntat !!!

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig många läxor t.e.x att läsa reglerna och frågat staff lite eftersom jag var ny!!!

Har du läst våra regler? Ja

Jag har lärt mig att man inte ska slås eller döda på gröna soner och att jag ska läsa reglerna innan jag gör saker jag inte är säker på. !!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka