Nekad Chevo | Ban överklagan [Albin04]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Chevo

Icke Medlem
Meddelanden
76
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199051323692/

Ditt Hex-ID: 11000014108392c

Vad är din discord tagg? Chevo#2278

Vem var det som bannade dig? Quirkz303

Hur lång tid var din ban? 4 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstäng för : Slåss tar TH med kniv på piren.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tog TH på offentlig plats efter att min kompis körde rakt in i mig och det var ju ganska dumt samt slog jag honom en gång för att jag blev sur detta var ungefär vid motorvägen nära piren.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ag och min vän körde runt i 2 bilar och min vän körde rakt in i mig och då blev jag sur så då hoppade jag ur bilen tog TH på han och slog han en gång och det var ju inte så smart och jag sa om du kör in i mig igen medvetet så blir det inte kul och detta var ungefär vid motor vägen som är bredvid piren.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var inte en felaktig ban det var mitt fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. in tidigare ban så körde jag runt i min bil vid piren och då så råkade det bli Dsync så att för modsen så såg det ut som att jag körde in i en grabb.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat tagit det lite lugnare och kanske läst reglerna 1 eller 2 gånger och inte varit så hetsig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att ta det lite lugnare och jag har lärt mig att kanske inte vara så hetsig.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka