Accepterad Cherry | Whitelist ansökning[SimDex]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Cherry

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/CherrySec

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? .Cherry#7963

Vad är ditt födelsedatum? 18 Oktober 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lukas Berggren och är 20 år. Han är uppvuxen i Sverige med sin mamma. Lukas Pappa Andreas torska och åkte på en volta när Lukas var 2 år gammal. Därav har han växt upp med sin mamma och inte haft så bra kontakt med sin pappa. Han och hans mamma hade det tufft ekonomist och vid 14 års ålder började Lukas sälja röka. Han började sälja små mängder till sina vänner och sedan började han hämta in häggen och sälja mer och mer. Vid 16 års ålder hämtade Lukas in sin första kasse för 30k och sålde häggen för 4.5k och tjänade 15k på denna process. Han började hamna i sin pappas fotspår mer och mer.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag vet att jag kommer spendera en hel del tid inne på servern. Kan RP sen tidigare spelade RP förut på GTA när det var relativt nytt. Sen gör jag även denna ansökan för att kunna ansöka till Kriminell som var mitt egentliga mål men fick reda på att man behövde vara whitelisted innan man gjorde den ansökan.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? att köra runt i Aftonbladets sletna firma bil börjar bli lite tråkigt. Vill testa något nytt, nya jobb mer frihet osv. Samt att de personer jag kör med även ansöker om att bli whitelistad så hade varit surt att vara fast på Aftonbladet medans dom klättrar i karriären.

Hur hittade du Multistaden? En polare spelade på denna server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Har väl inget direkt mål. Kör för att ha kul och träffa folk.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, körde senast på en server för något år sedan när FiveM var relativt nytt och princip alla serverar var privata/ansök only

Vidare till intervju, sätt dig i väntar på whitelist intervju. Lycka till!

Tillbaka